کادرهای منتقد کومله در لیست سیاه گروهک تروریستی کومله قرار گرفتند/ اتهام: انتقاد از عبدالله مهتدی و سیاستهای کومله و انتشار مطالب منتقدان در پایگاه خبری آکام نیوز

آکام نیوز: در پی افشای فایل صوتی عمر ایلخانی زاده در صفحات کادرها و منتقدان قدیمی گروهک تروریستی کومله، مرکز پیشمرگان قدیمی کومله که توسط رئوف بانه سرسپرده عبدالله مهتدی مدیریت می شود، طی روزهای گذشته، چندین کادر و پیشمرگ قدیمی و منتقد کومله را در لیست سیاه قرار داد.

به گزارش آکام نیوز، اتهامات این افراد؛ انتقاد از عبدالله مهتدی، حمله به سیاستهای کومله و سران این گروهک، برگزاری لایوهای انتقادی در صفحات مجازی از جمله چیانیوز، بازنشر مطالب منتقدان در پایگاه خبری آکام نیوز و تهیه خوراک تبلیغاتی برای آکام نیوز، افشای فایل صوتی مکالمه عمر ایلخانی زاده با خواهر محمد فرامرزی و… عنوان شده است.

مرکز پیشمرگان قدیمی کومله از همه اعضای این گروهک خواست تا این افراد را در لیست سیاه قرار داده و آنها را از گروه های مختلف کومله حذف کرده و در صفحات آنها حضور پیدا نکنند.

اسامی افرادی که در این لیست قرار گرفته اند عبارتند از؛

جعفر عبدینی(معروف به باور)، خالد علی پناه، رئوف افسایی، ابراهیم رستمی،محمد فتاحی، ستار آویهنگ،کریم امینی،بختیار بلوری، کمال بلوری،مسعود شریفی،شورش خراسانه،سهیلا روحانی، شهلا حیدری، فریبرز فخاری،توفیق پیرخضری، کیوان فرجی و رنج بایاب.

گفتنی است اکثر این افراد از حامیان رضا کعبی سرکرده کنونی کومله زحمتکشان کردستان محسوب می شوند و رضا کعبی رابطه بسیار خوبی با برخی از این افراد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا