استفاده ابزاری از کودکان و زنان توسط کومله/ کومله در شعار=زن،زندگی،آزادی/کومله در عمل=زن،بردگی، زندانی

آکام نیوز: اگر به پیچ ها و صفحات عناصر گروهک تروریستی کومله نگاه کنید، متوجه یک وجه مشترک در بین تمام این پیچ ها و صفحات اجتماعی می شود؛”استفاده وسیع از تصاویر و فیلم های کودکان”

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله که از بزرگسالان که فهم و شعور آنها طبیعتا از کودکان بیشتر است ناامید شده و برای تبلیغ خود و عملیات فریب، از کودکان استفاده می کنند.

همانطوریکه در تعدادی از این تصاویر که مربوط به پیچ های شیوا نصیری و جمال احمدی(زن و شوهر عضو گروهک تروریستی کومله) است ملاحظه می کنید، این گروهک، روی کودکان حساب ویژه ای باز کرده و در اکثر تبلیغات خود از کودکان سواستفاده و بهره برداری می کنند.

این در حالی است که هر بار شاهد حضور دانش آموزان در راهپیمایی های ملی در کشورمان هستیم و یا شاهد سرودخوانی دانش آموزان هستیم، گروهک تروریستی کومله مدعی می شود که از کودکان استفاده سیاسی می شود و آنها را به زور وادار به حضور در این مراسمات می کنند!

اما وقتی پای تروریست ها در میان باشد، دیگر سن و سال مهم نیست و نامش هم سو استفاده و بهره برداری تبلیغاتی از کودکان هم نیست!

البته این استفاده ابزاری از سوی کومله تنها مختص کودکان هم نیست، زنان هم در این استفاده ابزاری نقش مهمی ایفا می کنند، این گروهک برای عملیات فریب، از تصاویر زنان کردستانی هم بارها استفاده کرده اند.

اما حقیقت در کومله خلاف شعارهای این گروهک است، چرا که زنان و کودکان تنها مورد بهره برداری تبلیغاتی قرار می گیرند و شعار کومله که در فضای مجازی، زن،زندگی،آزادی است در اردوگاه ها و مقرات این گروهک، زن،بردگی،زندانی است و در حقیقت دختران و زنان چند مدت پس از ورود به اردوگاه تروریست ها متوجه می شوند که هوسرانان پیشمرگ کومله آنها را به دام انداخته و در زندانی گیر افتاده اند که دیگر نه راه پس دارند نه راه پیش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا