واکنش شتابزده گروهک تروریستی کومله به انتشار خبر ناموسی بودن قتل شعیب زارعی/ شکست پروژه شهیدسازی

آکام نیوز: پس از انتشار اخباری در خصوص قتل ناموسی شعیب زارعی از پیشمرگان قدیمی گروهک تروریستی کومله به دست سرکوت احمدی پیشمرگ این گروهک، رسانه های رسمی گروهک تروریستی کومله در بیانیه ای تلاش کردند تا بار دیگر این قتل را یک ترور نامیده و بر دروغ قبلی خود مهر تایید بزنند.

به گزارش آکام نیوز، در بخشی از بیانیه گروهک تروریستی کومله آمده است؛دستگاه پروپاگاندا و رسانه ای رژیم جمهوری اسلامی از همان ابتدا به ساکن، با فرافکنی و دروغ پردازی و شانه خالی کردن از پذیرش مسئولیت در خصوص بحران آفرینی های خود همواره با اظهارات کذب و متناقض در حوزه های مختلف و استفاده ابزاری از افراد سست عنصر و خودفروخته، سعی در فریب افکار عمومی داشته باشد. از همین رو و در پی ترور شعیب زارعی که توسط عوامل نفوذی دستگاه های امنیتی ایران صورت گرفت، کانال ها و پایگاه های خبری منتسب به ارگانهای امنیتی و اطلاعاتی نظام حاکم بر ایران با فرافکنی و مسموم کردن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، در صدد لاپوشانی و به بیراهه بردن اعترافات صریح فرد ضارب سرکوت احمدی که رسما اعلام شده هستند و با تکرار ادعاهای واهی، بی اساس و سخیف خود، در تلاش برای به بیراهه بردن اذهان و برعکس نشان دادن اقدام تروریستی و سازمان یافته خود می باشند.

گروهک تروریستی کومله از همان دقایق ابتدایی قتل ناموسی شعیب زارعی، از کلیدواژه” ترور فعال سیاسی کرد توسط جمهوری اسلامی” استفاده کرد، این در حالی است که حتی در قوانین جنایی و قضایی کشورهای مختلف جهان هم تا زمانیکه علت مرگ مشخص نباشد و عامل قتل اعترافی نکرده باشد، از کسی بعنوان قاتل نام نمی برند، اما این گروهک با وجود اینکه مشخص نبود قاتل کیست، فوری این موضوع را یک مسئله تروریستی نامید!

نکته قابل توجه این است که حتی پس از بازداشت پیشمرگ این گروهک، سرکوت احمدی، در حالیکه سرکوت، هنوز وارد فاز بازجویی نشده بود، اعلام کردند که او نفوذی بوده و شعیب را ترور کرده است!

علت این واکنش های شتابزده گروهک تروریستی کومله این بود که بر مسئله قتل ناموسی سرپوش بگذارند و باز هم از هر پیشمرگی که به هر علتی کشته می شود، شهید بسازند.

بدون شک افکار عمومی آگاه تر از آن هستند که فریب دروغ های کومله را بخورند و همانطوریکه قبلا اعلام شد و کادرهای قدیمی کومله نیز تایید کردند چشم شعیب زارعی که در بین پیشمرگان هم به عنوان یک مرد هوسران شناخته می شود، دنبال همسر سرکوت احمدی بود و همین مسئله نیز باعث مشاجره شدید این دو و در نهایت قتل شعیب زارعی شد.

البته گروهک کومله سابقه دروغ پردازی زیادی دارند، افکار عمومی به خوبی بر این مسئله واقف هستند، که در ماجرای ۴ تروریست کومله که در اصفهان و با بمب و سلاح دستگیر شده بودند، این گروهک به دروغ مدعی شد که این افراد، فعال سیاسی بودند و در ارومیه برای فعالیت تبلیغی آمده بودند.!

دستگاه قضایی حکومت اقلیم کردستان عراق موظف است بدون در نظر گرفتن فضاسازی رسانه ای توسط عوامل گروهک تروریستی کومله، پرونده قتل ناموسی شعیب زارعی توسط سرکوت احمدی، را به سرانجام برساند و چهره واقعی کومله را به افکار عمومی نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا