آزادی غیرمنتظره و مشکوک علی سیف قاتل سید آپو حسینی پیشمرگ کومله پس از قتل ناموسی شعیب زارعی توسط سرکوت احمدی داماد خانواده علی سیف!

آکام نیوز: در روزهای گذشته علی بهمنی معروف به علی سیف فرمانده نظامی گروهک تروریستی کومله که پرونده های قطور آدمکشی او در دستگاه قضایی اقلیم کردستان مفتوح است به طرز غیرمنتظره ای از زندان آزاد شد!

به گزارش آکام نیوز، علی سیف قاتل سید آپو حسینی پیشمرگ کومله است که در زمان قتل این پیشمرگ منتقد کومله، این گروهک در یک دروغ بزرگ مدعی شد که این پیشمرگ کومله خودکشی کرده است!

اما با پیگیری های پدر آپو حسینی و دستور قضایی مبنی بر بازبینی دوربین های مداربسته اردوگاه کومله، مشخص شد که آپو حسینی به قتل رسیده و قاتل او کسی نیست جز علی سیف!

در ۳۱ خردادماه سالجاری نیز در روز انشعاب کومله زحمتکشان کردستان از کومله مهتدی، نیروهای تحت امر علی سیف دو پیشمرگ دیگر به نام های سامان ابراهیمی و هیوا صادقی را به رگبار بسته و به قتل رساندند.

در نتیجه نیروهای آسایش علی سیف را دستگیر و راهی زندان کردند.

آکام نیوز در همان زمان اخباری منتشر کرد مبنی بر اینکه عبدالله مهتدی و عبدالله آذربار که لابی پرقدرتی در آسایش اقلیم کردستان دارند، تلاش های خود را برای نجات علی سیف آغاز کرده اند.

اما در روزی که سرکوت احمدی داماد خانواده علی سیف، شعیب زارعی را که به همسر وی چشم داشت به قتل رساند، خبر آزادی غیرمنتظره علی سیف از زندان همه را در بهت و حیرت فرو برد.

آزادی مشکوک علی سیف از زندان بدون شک مهر تاییدی بر ناموسی بودن قتل شعیب زارعی توسط داماد خانواده علی سیف(سرکوت احمدی) می زند.

پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز از پیشمرگانی که در خصوص سوابق غیراخلاقی شعیب زارعی اطلاعات تکمیلی دارند درخواست می کند، مستندات خود را برای آکام نیوز ارسال نمایند، بدیهی ست مشخصات شاهدان محفوظ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا