فوری/بیانیه مهم خانواده سرکوت احمدی خطاب به افکار عمومی/ کومله سناریوی از پیش طراحی شده علیه سرکوت احمدی را اجرا کرد/ کومله با این دروغ بزرگ به خانواده ما هتک حرمت کرد+ بیانیه خانواده سرکوت احمدی

آکام نیوز: از همان دقایق ابتدایی قتل شعیب زارعی(پیشمرگ کومله) توسط پیشمرگ دیگر کومله(سرکوت احمدی)، گروهک تروریستی کومله که در شهیدسازی سابقه طولانی دارد و از هر مرگ و خودکشی یک پرونده شهادت می سازد، در حالیکه هنوز علت این قتل مشخص نبود، فورا از تروریستی بودن این حادثه نام برد!

به گزارش آکام نیوز، این در حالی بود که نه قاتلی دستگیر شده بود و نه انگیزه و علت قتل مشخص بود و نه پرونده ای در محاکم قضایی تشکیل شده بود و اینگونه بود که ساعاتی بعد اعلام کردند سرکوت احمدی پیشمرگ خودشان قاتل بوده و او را اجیر کرده بودند!

باز هم این ادعا در حالی مطرح شد که هنوز تحقیقات شروع نشده بود و در ادامه همان سناریوی از پیش نوشته شده، سرکوت احمدی تحت شکنجه های شدید قرار گرفت تا به کار نکرده هم اعتراف کند و در ادامه سناریو، تلویزیون صدای آمریکا و رسانه های اقلیم کردستان هم فریب همان سناریو را خوردند و اعلام کردند که سرکوت احمدی به تروریستی بودن این قتل اعتراف کرده است!

نکته قابل تامل این است وقتی جمهوری اسلامی ۴ تروریست اعزامی کومله-موساد را دستگیر کرد و اعترافات آنها نیز پخش شد، کومله از اعتراف اجباری سخن گفت و مدام اعلام می کرد این اعترافات اجباری بوده است!!

حال در خصوص این پرونده، اعترافات اجباری دیگر معنایی ندارد چون یک طرف ماجرا کومله مهتدی است!

اما روز گذشته یکی از اعضای خانواده سرکوت احمدی( خاور احمدی) که همسر سابق اعظم قبادی عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله نیز می باشد، بیانیه خانواده سرکوت احمدی در همین ارتباط را منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد؛

“خطاب به افکار عمومی”

هم میهنان،همانطور که مستحضر هستید در روزهای اخیر خبر قتل کاک شعیب زارعی عضو کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران و اهل شهرستان سنندج منتشر شد.

ما هم مثل هر کرد وفادار و وظیفه شناسی از شنیدن این خبر شوکه و اندوهگین شدیم ، متاسفانه چند ساعت پس از قتل کاک شعیب، کومله بلافاصله در بیانیه خود کشتن و ترور کاک شعیب را به گردن پسر ما به نام سرکوت احمدی که چندین سال عضو و پیشمرگ کومله بوده انداخت و این پسر را تروریست، مزدور و همکار رژیم ایران معرفی کرد.

این ادعاها باعث شد که خانواده ما بیشتر شوکه و نگران شوند لذا بر خود لازم دیدیم که این بیانیه را به اطلاع مردم کردستان برسانیم.

یک: ما به عنوان خانواده سرکوت احمدی همدردی خود را با خانواده عزیز کاک شعیب و تمامی مردم کردستان اعلام می کنیم و درد آنها را احساس می کنیم.

دو: ما خانواده ای شناخته شده ایم و هر انسان با وجدان و با اخلاق که از دور و نزدیک ما را می شناسند، می توانند شهادت دهند که هیچ یک از اعضای خانواده ما در هیچ زمانی مزدور و مسلح هیچ یک از دولتهای اشغالگر کردستان نبوده و نیستند، بالاتر از همه مزدور دولت ایران، بلکه خانواده ما اصالت و کرد بودن خود را حفظ کرده است و همیشه در ردیف کردها بوده اند، به همین دلیل است که ما هنوز هم در کشورهای دیگر آواره ایم و از سرزمین اجدادی خود دور هستیم.

به همین دلیل بلافاصله هتک حرمت خانواده خود توسط کومله را محکوم می کنیم در حالیکه هیچ تحقیق و پروسه قانونی تکمیل نشده و کومله هر آنچه را که به نظر داستانی از پیش نوشته شده است بریده است .

سه: ما به عنوان خانواده احمدی، غیر از سرکوت دو پسر دیگر هم داریم که پیشمرگ و اعضای کومله هستند یکی از آنها پسر خود سرکوت و کمتر از ۱۸ سال دارد که به همراه پدر و عمویش هر سه نفرشان بعد از این حادثه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

چهار: ما تلاش می کنیم درستی و حقیقت مسئله را برای همه توضیح دهیم.

شایان ذکر است پیش از این نیز در موارد دیگری همچون ماجرای آرش احمدی(معروف به سرکوت)، افکار عمومی شاهد بود که گروهک کومله ابتدا در بیانیه ای وی را مزدور و عامل جمهوری اسلامی معرفی کرد اما وقتی همین فرد در داخل کشور دستگیر و مدتی بعد اعدام شد، کومله از او بعنوان پیشمرگ شهید و قهرمان کومله نام برد!

یا در ماجرای دستگیری سمکو بنفشی، گروهک کومله این پیشمرگ خود را هم مزدور و عامل نفوذی خواند، اما چند ماه بعد نامبرده از این اتهام تبرئه و آزاد شد.

دیگر تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا