تلاش ناکام مختار احمدی عضو رهبری گروهک تروریستی کومله برای تکمیل سناریوی ترور شعیب زارعی با حمله به خانواده سرکوت احمدی!/ کومله خاله سرکوت احمدی را هم متهم کرد!

آکام نیوز: پس از اتهامات سخیف و دور از واقعیت گروهک تروریستی کومله به سرکوت احمدی، خانواده سرکوت(پیشمرگ کومله)، پاسخ گروهک کومله را دادند.

به گزارش آکام نیوز، در حالیکه قتل شعیب زارعی توسط سرکوت احمدی به دلایل ناموسی اتفاق افتاد، گروهک کومله تلاش کرد با وارونه نمایی واقعیت، اذهان عمومی را به سمت و سوی یک اقدام تروریستی پیش ببرد.

روز گذشته خاور احمدی از بستگان نزدیک سرکوت احمدی به نمایندگی از اعضای خانواده وی، ضمن رد اتهامات عجیب گروهک تروریستی کومله، اعلام کردند که این ماجرای ترور شعیب زارعی یک سناریوی طراحی شده از سوی کومله بوده و موضوع کاملا شخصی بوده است.

ساعاتی پس از انتشار این بیانیه، مختار احمدی از اعضای کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله به دستور عبدالله مهتدی، بیانیه ای منتشر کرد و در آن ضمن حمله به خانواده سرکوت احمدی و مزدور خطاب کردن آنها، بار دیگر اتهامات دروغین کومله را تکرار کرد.

در بیانیه کومله که به نام مختار احمدی منتشر شده خطاب به خانواده سرکوت احمدی آمده است؛

در روزهای گذشته تروریست علی مجاهد معروف به سرکوت احمدی اهل جوانرود، رفیق شعیب زارعی پیشمرگ فداکار کومله را ترور کرد!

خاله این تروریست که حیف است نامش را هم بیاوریم، در انگلیس ساکن است و در بیانیه بی شرمانه خودش، از این تروریست دفاع کرده است.

مختار احمدی در ادامه بیانیه خود، در تکمیل پازل چیده شده کومله علیه سرکوت احمدی مدعی شد؛

چندین بار رژیم جمهوری اسلامی به سرکوت پول داده بود، چند بار این پول ها از خارج از کشور برای او حواله شده بود و گمان می رود این پول ها از طریق خاله اش برای او فرستاده شده باشد.

سرکوت در آسایش اقلیم اعتراف کرده است(اعتراف اجباری) و در اعترافاتش گفته بود قرار بود یکی از اعضای کمیته رهبری را ترور کند که نتوانست و هدفش را به شعیب زارعی تغییر داده بود!!

فردی که به تروریست بودن خودش اعتراف می کند، چطور از او دفاع می کنید؟!

احمدی در ادامه خاله سرکوت را هم متهم کرده و خطاب به او می گوید؛

در زمانی تو با همه اعضای رهبری کومله تماس می گرفتی تا سرکوت را برای پیشمرگی بپذیرند، این تلاش هایت برای چه بود؟

هموار کردن راه برای ترور اعضای کمیته مرکزی که چند شب پیش در نزدیکی خانه یکی از اعضای رهبری دیده شده بود؟ و یا رفیق شعیب؟!

نکته قابل تامل این است که در بیانیه مختار احمدی گفته شده وقتی یک نفر به اقدام تروریستی اعتراف می کند چرا از او دفاع می کنید؟!

خوب همین سوال از کومله نیز مطرح می شود وقتی ۴ تروریست اعزامی کومله-موساد، با کلی سلاح منفجره و بمب دستگیر شدند و در مقابل صفحات تلویزیون به جرم خود اعتراف کردند چرا از آنها فعال مدنی ساختید و از آنها دفاع کردید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا