پاسخ تند خاور احمدی خاله سرکوت احمدی به بیانیه مختار احمدی عضو رهبری گروهک تروریستی کومله/ کلیدواژه” ترور شعیب زارعی” یک سناریوی طراحی شده از سوی کومله بود و سرکوت هم بازیگر این سناریو شد

آکام نیوز: گروهک رسوای کومله که از همان اولین دقایق قتل ناموسی شعیب زارعی توسط پیشمرگ دیگر کومله(سرکوت احمدی؛ داماد خانواده علی سیف) تلاش کرد بار دیگر از یک کشته عادی، شهید بسازد، این بار هم رسوای خاص و عام شد و بر اکثر مردم ثابت شد که این مسئله نه تنها ترور نبود بلکه یک قتل ناموسی بود و صرفا بخاطر آن اتفاق افتاد که شعیب زارعی به همسر سرکوت احمدی چشم و نظر داشت.

به گزارش آکام نیوز، پس از این ادعای مضحک گروهک دروغ پرداز کومله، خانواده سرکوت احمدی بیانیه ای منتشر کردند، این بیانیه که توسط خاور احمدی خاله سرکوت رسانه ای شد ترجمه و در آکام نیوز نیز منتشر شد.

ساعاتی پس از این بیانیه که در آن عنوان شده بود این یک قتل شخصی با انگیزه شخصی بوده و تروری در کار نبوده، مختار احمدی به نمایندگی از گروهک تروریستی کومله، بیانیه ای منتشر کرد و در آن به پیشمرگ خودشان سرکوت احمدی و خانواده وی هتک حرمت کرد.

در واکنش به ادعاهای تکراری و سخیف کومله و مختار احمدی، خانم خاور احمدی خطاب به مختار احمدی و سرکردگان کومله نوشت؛

کاک مختار احمدی، من تنها در یک جمله جواب تو را می دهم” این سناریو و داستان (ترور) را خودتان نوشته اید و خودتان آن را طراحی و اجرا کرده اید و سرکوت(قاتل شعیب زارعی) را هم انتخاب کردید تا بازیگر این سناریوی از پیش طراحی شده باشد.

خانم احمدی در ادامه و در واکنش به این ادعای کومله و مختار احمدی که نوشته بود؛ سرکوت احمدی قصد کشتن یکی از اعضای رهبری کومله را داشت اما چون به او دسترسی پیدا نکرد شعیب زارعی را کشت، گفت؛

کاک مختار احمدی، به این سرکرده قهرمانت که گویا سرکوت برای به درک واصل کردن او آمده بود بگو، از آب گل آلود ماهی گرفته است و مطمئن باش این ماهی را زهر مارتان می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا