دومین بیانیه گروهک تروریستی کومله برای لاپوشانی قتل ناموسی شعیب زارعی و تداوم سناریوی “شهیدسازی از یک قتل ناموسی”

آکام نیوز: گروهک تروریستی کومله بار دیگر بیانیه ای منتشر کرد و در این بیانیه با دستپاچگی تلاش کرد تا سناریوی خیالی”ترور شعیب زارعی” را در بین گروهک های دیگر کردی و اعضای کومله جا بیندازد.

به گزارش آکام نیوز، پس از انتشار گزارش هایی در خصوص قتل ناموسی شعیب زارعی که با بهت و حیرت افکار عمومی روبرو شد و همچنین واکنش تند خانواده سرکوت احمدی (متهم به قتل ناموسی شعیب زارعی) و خاور احمدی و دیگر نزدیکان و دوستان وی به بیانیه سرتاپا دروغین گروهک تروریستی کومله، وبسایت آسوی روژهه لات منتسب به گروهک تروریستی کومله مهتدی، دومین بیانیه رسمی کومله را در همین ارتباط منتشر کرد.

در این بیانیه بار دیگر به خانواده سرکوت احمدی و افرادی که بر این باورند که این مسئله ترور نبوده و یک قتل ناموسی بوده اهانت شد.

در بخشی از این بیانیه که با تیتر “گویا دستگاه دروغ پراکنی و تزویر نهادهای امنیتی در خصوص فعالان سیاسی و استفاده ابزاری از برخی از ساده لوحان تمامی ندارد” منتشر شد آمده است؛

در پی ترور (شما بخوانید قتل ناموسی) رفیق شعیب زارعی توسط عامل نفوذی ارگان های اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی با هویت سرکوت احمدی و متعاقبا بازداشت وی حین فرار که قصد تحویل خود به طراحان این ترور را داشت خوشبختانه در پنجوین واقع در نزدیکی سلیمانیه عراق دستگیر و در همان مراحله اولیه به این دسیسه و طرح به صراحت اعتراف کرد(شما بخوانید اعتراف اجباری؛ نکته قابل تامل این است در چنین مواردی وقتی متهم منتسب به کومله باشد اعترافات را اعترافات اجباری می نامند! مثال: ماجرای پژمان فاتحی، محمد فرامرزی، محسن مظلوم و وفا آذربار)

پس از آن دستگاه رسانه ای و پروپاگاندای حکومتی با ریاکاری و توام با دستپاچگی درصدد لاپوشانی توطئه خود”ترور” است و با خط دهی و سناریوسازی های بی اساس و با بهره بردن از دستگاه عریض و طویل رسانه ای و همچنین استفاده ابزاری از برخی افراد ناآگاه، مضر و مغرض در فضای مجازی، به صورت هدفمند و نظاممند بهره برده اند و همچون روزهای گذشته به سمپاشی و فریب اذهان عمومی و افکار عمومی ادامه می دهند.

در ادامه این بیانیه کادرهای قدیمی کومله و خانواده سرکوت احمدی نیز، عوامل حکومتی معرفی شده اند!

در پاسخ به بیانیه گروهک تروریستی کومله اعلام می کنیم، پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز بر اساس رسالتی که بر عهده دارد تا احقاق حقوق تضییع شده سرکوت احمدی که به ناحق و تنها به خاطر حمایت از ناموس خود(همسرش) و نجات از دست شعیب زارعی فاسد و هوسباز، دست به این قتل زد، به روشنگری در این ارتباط و برملا کردن پشت پرده سناریوسازی “َشهیدسازی کومله از یک قتل ناموسی” ادامه می دهد.

یک دیدگاه

  1. سڵاو بۆ کوردستان، مردن بۆ دوژمنانی کوردستان، خیانەتکارانی وەک عەبدوڵڵا موهتدی، کە بەداخەوە نە عەبدک ساڵحه و نە ڕێنماییە.واتا لە نێو ئەندامانی کۆمله دا پیاوێکی ئازاد نییە بڵێت سەرکۆت دەستدرێژیان کردۆسه سەر ژنەکەی، چی بکات؟
    ئایا دەستی خستۆتە سەر دەستەکانی بۆ ئەوەی بە ڕیشەکەی پێ بکەنن؟یان کارێکی ڕاستی کردووە؟دیارە ئەم سەرکۆتە کۆمۆنیست نییە، جەوهەرەکەی پاکە، شەرەفمەندە، باشترە یارمەتی بدەیت بۆ ئەوەی لە دەستی تاوانباران ڕزگاری بێت.

    سلام بر کردستان مرگ بر دشمنان کردستان خائنانی چون عبدالله مهتدی که متاسفانه نه عبد صالحی است و نه هدایت شده است یعنی در بین اعضای کومله آزادمردی نیست که بگوید سرکوت به زنش تجاوز شده است باید چه می کرد؟ آیا دست روی دست می گذاشت تا به ریشش بخندند؟یا همین کار درست را انجام می داد؟این سرکوت معلوم است کمونیست نیست جوهره اش پاک است ناموس پرست است وبهتر است کمک شود تا از دست جنایتکاران کومله نجات پیدا کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا