افشای پشت پرده بیانیه نویسی گونا دادپرور همسر شعیب زارعی(پیشمرگ کشته شده کومله) از زبان یک پیشمرگ قدیمی کومله و منبع خبری آکام نیوز

آکام نیوز: شعیب زارعی از پیشمرگان هوسران گروهک تروریستی کومله چندی پیش توسط دوست نزدیک خود سرکوت احمدی به دلایل ناموسی به قتل رسید.

به گزارش آکام نیوز،یکی از منابع موثق خبری آکام نیوز در اردوگاه گروهک تروریستی کومله، به صراحت اعلام کرد بیانیه منسوب به همسر شعیب زارعی توسط کومله نگارش شده و در اختیار وی گذاشته شده بود.

منبع فوق الذکر در خصوص زندگی خصوصی همسر شعیب و شخص شعیب زارعی برای آکام نیوز چنین گزارش داد؛

شعیب زارعی مدتها بود برای همسر سرکوت احمدی ایجاد مزاحمت می کرد و سرکوت احمدی بارها به وی تذکر داد اما وقتی تذکرات نتیجه نداد در یک درگیری سنگین بین دو طرف، شعیب زارعی کشته شد و در حالیکه انگیزه این قتل کاملا مشخص بود، گروهک تروریستی کومله که مترصد چنین فرصت هایی است، بلافاصله این قتل را “ترور” نامید و دیگر گروهک ها نیز با این تصور که کومله درست می گوید، اقدام به محکومیت این قتل ناموسی کردند، این در حالی بود که هنوز علت قتل مشخص نبود، و ساعاتی بعد اعلام شد سرکوت احمدی دوست شعیب که هر دو پیشمرگ کومله مهتدی هستند دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده است!

بگذریم از اینکه در چنین مواردی بارها شاهد بوده ایم، کومله اعلام کرده جمهوری اسلامی از نیروهای آنها اعتراف اجباری گرفته و زیربار اقدامات تروریستی نیروهای خود نمی رود، اما نکته مهم تر این است که پس از موج واکنش ها به این قتل ناموسی و مشخص شدن اینکه این ماجرا “ترور” نبوده، کومله برای جمع کردن این آبروریزی بزرگ، از همسر شعیب زارعی استفاده کرد و طبق گزارش منابع کاملا موثق، کومله بیانیه ای را نوشته و در اختیار گونا دادپرور همسر شعیب زارعی قرار دادند تا این بیانیه را به نام خود منتشر کند، بیانیه ای که کاملا رسمی بود و ۱۸۰ درجه با سطح سواد و ادبیات همسر کم سواد شعیب تفاوت دارد، برای اثبات این موضوع نگاهی به سوابق همسر شعیب می اندازیم.

گونا دادپرور اهل یکی از روستاهای محروم اطراف مریوان است، وی سال ۲۰۱۳ به کومله کمونیست(جناح ابراهیم علیزاده) ملحق شد و بعد از چندماه از پیشمرگ شدن، با هژار بادروزه اهل (مریوان) ازدواج کرد، هژار حال و حوصله پیشمرگی نداشت و برای همین به گونا اصرار کرد که به ایران برگشته و خود را تسلیم نیروهای امنیتی کنند.

در نهایت این دو به مریوان بازگشتند، اما چون توان کار و اداره زندگی را نداشتند و به زندگی اردوگاه نشینی و مفت خوری عادت کرده بودند، دوباره به اقلیم کردستان بازگشتند و این بار به کومله مهتدی ملحق شدند چرا که کومله کمونیستی دیگر آنها را نمی پذیرفت، این دو در اردوگاه کومله مهتدی به واحد آماده منتقل شدند و بعد از چند ماه، هژار اعلام کرد که از گونا جدا می شود و در نهایت این دو از هم جدا شدند.

گونا در اردوگاه کومله با افراد زیادی در ارتباط بود و بیشترین رابطه را با نیما بنی بشر اهل سنندج داشت تا اینکه در نهایت با سوران اهل سنندج ازدواج کرد!

در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷، این دو از کومله مهتدی اخراج شده و به کومله ایلخانی زاده ملحق شدند و به دلیل کمبود نیرو در کومله ایلخانی زاده، در واحد آماده این گروه سازماندهی شدند و بیشتر اوقات نیز با تیم های ماموریت همراه بودند و همین مسئله با اعتراض نفرات واحد آماده روبرو شد.

اعضای واحد آماده کومله ایلخانی زاده به حضور گونا در حساس ترین ارگان کومله(واحد آماده) معترض بودند چرا که بر این باور بودند چون گونا دادپرور تسلیمی است نباید او مسئول حفظ جان سرکردگان کومله باشد و به دلیل همین اعتراضات، نامبرده به نگهبانی ناوندی منتقل شد. در مدت زمان نگهبانی گونا در بخش ناوندی، اکثر پاسبخش ها گزارش می دادند که نامبرده مرتب در حال چرت زدن است و به همین علت وی متهم به مصرف مواد مخدر هم شد اما کومله کمبود نیرو داشت و چاره ای جز حفظ وی نداشت.

گونا دادپرور و همسر جدیدش، در تابستان سال ۲۰۱۶ با جمال احمدی(از جناح عبدالله مهتدی) تماس گرفتند و اعلام کردند قصد بازگشت به این جناح از کومله را دارند و به دلیل کشمکش هایی که با کومله ایلخانی زاده داشتند به راحتی موفق شدند نظر کومله مهتدی را جلب کرده و به این گروه بازگردند و طولی نکشید که گونا از این همسرش(سوران) هم جدا شد و در نهایت با شعیب زارعی وارد رابطه شد، ازدواج این دو ۶ ماه بیشتر طول نکشید و از هم جدا شدند، گونا در این مدت در ارگان پزشکی کومله مشغول بکار شد و دوباره در بهار سال ۲۰۱۷ بار دیگر با شعیب زارعی وارد رابطه شد.

جنجال ها و حواشی گونا تمامی نداشت و در زمستان سال ۲۰۲۰ با خودروی سفیدرنگ پزشکی در حالیکه با نفرات بیمار عازم بیمارستان بود، ناپدید شد! و سر از کومله علیزاده در آورد! و از این گروه درخواست می کند بار دیگر به این گروه ملحق شود، کومله کمونیستی هم با عبدالله آذربار تماس گرفته و اعلام می کنند که پیشمرگ شما اینجاست!

شعیب زارعی هم به صالح شریفی مراجعه کرده و خواستار بخشش او می شود و قول می دهد این رفتارها تکرار نشود اما کومله مهتدی با اقامت گونا در اردوگاه مخالفت کردند.

شعیب ناچار شد از کومله جدا شود و این دو با هم از اردوگاه کومله رفتند و برای کارگری به سلیمانیه رفته و ۲ سال همراه هم، در سلیمانیه مشغول کار بودند.

گونا در این مدت در هتلی در سلیمانیه مشغول کارهای نظافت بود، تا اینکه وقتی زمستان در بالکن هتل مشغول نظافت بود، پای او لیز خورده و از بالکن به پایین پرتاب شده و این مسئله منجر به شکستگی پای او می شود.

اواخر ۲۰۲۲ کاکو علیار به خانه این دو مراجعه می کند و از آنها می خواهد هر چه سریع تر به اردوگاه برگردند، چرا که ۴ تروریست(پژمان فاتحی، وفا آذربار، محسن مظلوم و محمد فرامرزی) دستگیر شده بودند و کومله به دنبال پر کردن جای خالی این ۴ نفر در ارگان های مختلف بود.

شعیب بدون آنکه وسایل منزل خود را بفروشد با موتور و شبانه و بدون اطلاع گونا به اردوگاه کومله بازگشت و وقتی گونا در جریان این موضوع قرار گرفت با برگشت به اردوگاه بشدت مخالفت کرد اما در نهایت با اصرارهای شعیب، گونا هم مجددا به اردوگاه کومله بازگشت.

شعیب بعد از بازگشت مجدد به کومله در قسمت پمپ آب اردوگاه سازماندهی شد.

گونا هم در پزشکی مجددا سازماندهی شد اما در محافل داخلی و در بین پیشمرگان زیاد حاضر نمی شد، او حتی بارها از بی عرضگی و روابط غیراخلاقی شعیب زارعی شکایت می کرد.

اما سطح سواد گونا؛ او تا ۵ ابتدایی درس خوانده و حتی به درستی زبان کردی را هم نمی تواند بخواند و بنویسد!

اما در بیانیه ای که اخیرا به نام گونا منتشر شده یک کلمه هم اشتباه و غلط املایی دیده نمی شود! چرا که این بیانیه از سوی کومله منتشر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا