فوری/ سرکوت احمدی برای گرفتن اعترافات اجباری تحت شکنجه های وحشیانه قرار داد

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از  همکاران آکام نیوز در اقلیم کردستان عراق نزدیک به دستگاه امنیتی اتحادیه میهنی کردستان عراق در گفت و گوی اختصاصی با آکام نیوز، از ضرب و شتم وحشیانه سرکوت احمدی متهم به قتل ناموسی شعیب زارعی خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، طبق این گزارش، سرکوت احمدی از همان لحظه دستگیری و در داخل خودروی آسایش، مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفته است.

متهم به قتل ناموسی شعیب زارعی، بشدت تحت فشار است تا بالاجبار به ترور شعیب زارعی اعتراف کند.

این در حالی است که طبق گفته این مقام آگاه، سرکوت در لحظه دستگیری به صراحت اعلام کرده بود به دلایل ناموسی و کاملا شخصی، شعیب زارعی را به قتل رسانده است.

حکومت اقلیم کردستان عراق موظف است بدون توجه به جوسازی گروهک دروغ پرداز و عوام فریب کومله، این پرونده را رسیدگی کند و تحت فشار گروهک تروریستی کومله قرار نگیرد، ضمن اینکه متذکر می شویم گروهک کومله، طبق توافقنامه امنیتی یک گروه تروریستی محسوب می شود در نتیجه مشکلات داخلی این گروهک، مربوط به خود این گروهک بوده و حکومت اقلیم حق ندارد از این مسئله به نفع این گروهک استفاده کند تا مسئله خلع سلاح و توافقنامه امنیتی را تحت الشعاع قرار بدهند.

پیشمرگان، کادرهای قدیمی کومله و افکار عمومی نیز علت این قتل را به درستی درک کرده اند و تحت تاثیر دروغ های کومله در راستای پروژه شهیدسازی قرار نگرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا