افشاگری عضو قدیمی خبات کردستان/ شورش حاجی بخاطر دزدی و فساد از خبات اخراج شد/ حسین یزدان پناه نیروهای اخراجی و دزد را می پذیرد

آکام نیوز: همانطوریکه در خبرها آمده بود، شورش حاجی از اعضای رده بالای گروهک تروریستی خبات کردستان به گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان ملحق شده است.

به گزارش آکام نیوز، شورش حاجی در زمان حضور در خبات کردستان، از افرادی بود که بشدت به حسین یزدان پناه حمله می کرد و این گروهک را دست نشانده پارتی می نامید اما در چرخشی ناگهانی و عجیب، منتقد سرسخت حسین یزدان پناه سر از گروهک پاک در آورد!

یکی از اعضای قدیمی خبات کردستان در واکنش به حضور شورش حاجی مسئول دفتر نمایندگی خبات کردستان در اربیل به گروهک پاک، در یادداشتی با اشاره به اینکه شورش حاجی به میل خود از خبات جدا نشده بود بلکه او را بخاطر دزدی و فساد از این گروه اخراج کرده بودند خطاب به حسین یزدان پناه نوشت؛

این پیام من خطاب به حسین یزدان پناه است؛ اخراجی های سازمان خبات بخاطر نماز صبح از این گروه اخراج نشده اند(کنایه به ملحق شدن شورش حاجی به خبات کردستان).

بحث ما هم این نبوده که نماز صبح ۴ رکعت است یا ۲ رکعت!

او بخاط دزدی اخراج شد.

این عضو رده بالای خبات همچنین خطاب به یزدان پناه نوشت؛ افرادی همچون شورش حاجی بخاطر دزدی و فساد اخلاقی اخراج می شوند اما شما آنها را می پذیرید!

شما اینطور برای مردم کردستان استقلال به ارمغان می آورید؟ این نوع افراد را در هیچ حزبی نمی پذیرند اما تو می پذیری! مبارکت باشد! این به اصطلاح آدم خوبا مبارک شما!

اما چرا تا به تو ملحق نشده بود، به تو فحاشی می کرد؟!

همین شورش حاجی حرفهای ۳ سال قبلش را فراموش کرده؟ حرفهایی که پشت سر تو می زد؟!

نمی دانم شما مبارز و انقلابی هستید یا ضد انقلاب هستید؟

سگ های اطرافت را هم ساکت کن تا در فضای مجازی به یکدیگر بی احترامی نکنیم، زیر سایه همان شورش حاجی که هدفش هم همین است.

به فردی که بازنده است فرصت فحاشی ندهید، اگر این فرصت ها را بدهید، دست آوردی جز رسوایی برای شما نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا