فوری/ بی اطلاعی از سرنوشت کریستانا حسینی همسر سرکوت احمدی عامل قتل ناموسی شعیب زارعی/ پسر و برادر سرکوت احمدی در بازداشتگاه به تجاوز تهدید شدند

آکام نیوز/اختصاصی: پس از قتل ناموسی شعیب زارعی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله توسط سرکوت احمدی، خانواده سرکوت بشدت تحت فشارهای روحی، روانی و جسمی قرار دارند.

به گزارش آکام نیوز، بر پایه گزارش دریافتی، در راستای فریب افکار عمومی، قتل ناموسی شعیب زارعی از سوی گروهک تروریستی کومله” ترور ” نامیده شد! همان ترفندی که برای اکثر کشته شدگان این گروهک مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطوریکه در خبرهای قبلی اشاره شد، در پی دستگیری سرکوت احمدی، پسر ۱۶ ساله و بیگناه سرکوت به همراه برادر سرکوت که هر دو پیشمرگ گروهک تروریستی کومله هستند در بازداشتگاه مخوف گروهک تروریستی کومله در “بانه گه وره” تحت شکنجه های شدید جسمی و روحی قرار گرفتند.

شنیده ها حاکی از آن است که پسر سرکوت احمدی و برادرش در حین بازداشت تحت شکنجه های شدید جسمی و روحی قرار گرفته و بارها نیز به تجاوز تهدید شدند.

به آنها گفته شده در صورتیکه در مقابل دوربین حاضر نشده و به همکاری با جمهوری اسلامی اعتراف نکنند، به آنها تجاوز خواهد شد.

گفته می شود، کریستانا حسینی همسر سرکوت احمدی با وجود داشتن ۲ بچه قد و نیم قد، در مکان نامعلومی نگهداری می شوند و کسی از سرنوشت او خبری در دست ندارد.

گروهک تروریستی کومله با سربه نیست کردن و پنهان کردن شاهدان اصلی این قتل ناموسی، قصد پرونده سازی علیه آنها را دارد.

شایان ذکر است در ماجرای قتل هیوا صادقی و سامان ابراهیمی دو پیشمرگ کومله که توسط پیشمرگان دیگر کومله کشته شدند نیز کومله از کلیدواژه”شهید” استفاده کرد!

بدون شک تلاش کومله در پرونده قتل ناموسی شعیب زارعی این است تا حکومت اقلیم و دولت مرکزی عراق را تحت تاثیرقرار داده و با مظلوم نمایی و القای اینکه جان پیشمرگان آنها در صورت خلع سلاح در خطر خواهد بود، از زیر بار اجرای توافقنامه امنیتی شانه خالی کنند.

خبرهای تکمیلی بزودی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا