فوری/ تلاش های گسترده کومله برای فشار به آسایش اتحادیه میهنی برای صدور بیانیه دروغ علیه جمهوری اسلامی در پرونده قتل ناموسی شعیب زارعی ناکام ماند

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از همکاران آکام نیوز نزدیک به اتحادیه میهنی کردستان عراق از فشارهای همه جانبه گروهک تروریستی کومله به آسایش اتحادیه میهنی خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، پس از قتل ناموسی شعیب زارعی توسط دوست نزدیکش سرکوت احمدی، گروهک تروریستی کومله تلاش کرد تا این قتل ناموسی را ترور نامیده و بار دیگر از یک مرگ معمولی، شهید بسازد.

در همین راستا و در همان دقایق ابتدایی دستگیری سرکوت احمدی، گروهک کومله مدعی شد سرکوت اعتراف کرده که توسط جمهوری اسلامی اجیر شده بود تا شعیب زارعی را به قتل برساند!

ادعایی مضحک که با واکنش کادرهای قدیمی کومله نیز روبرو شد و خانواده سرکوت احمدی نیز با صدور بیانیه تندی، این دروغ کومله را توهین و تهمت و ترور شخصیتی خانواده احمدی از سوی کومله مهتدی نامیدند.

همچنین در خبری دیگر مطلع شدیم، پس از ناکامی کومله در فشار به دستگاه امنیتی اتحادیه میهنی کردستان برای تحویل سرکوت به گروهک کومله، این بار عبدالله مهتدی از طریق واسطه هایی به اتحادیه میهنی فشار وارد کرده تا علیه جمهوری اسلامی بیانیه ای با این مضمون صادر کنند که” سرکوت احمدی اعتراف کرده عامل جمهوری اسلامی بوده و شعیب زارعی را ترور کرده است”!

اما اتحادیه میهنی زیربار این فشارها قرار نگرفت و حاضر نشد خلاف حقیقت بیانیه ای صادر کند.

حتی دیگر رسانه های اقلیم کردستان از جمله تلویزیون رووداو نیز حاضر نشد قتل ناموسی شعیب زارعی را ترور بنامد.

از سویی دیگر همچنان از خانواده سرکوت احمدی خبری در دست نیست.

شنیده ها حاکی از آن است که کریستینا از سوی کومله تهدید به مرگ شده و به وی هشدار داده شده اگر علیه جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر نکند و سرکوت را عامل جمهوری اسلامی معرفی نکند، او و فرزندانش را سربه نیست خواهند کرد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا