سرکوت احمدی پیشمرگی که بخاطر دفاع از ناموس، فرمانده نظامی کومله را به قتل رساند کیست؟/ سرنوشت وحشتناک دو فرزندخوانده سرکوت احمدی+ عکس

آکام نیوز: سرکوت احمدی از پیشمرگان قدیمی گروهک کومله پس از ایجاد مزاحمت های مکرر شعیب زارعی فرمانده نظامی گروهک تروریستی کومله، ناچار به قتل او شد.

به گزارش آکام نیوز، سرکوت احمدی داماد عمر درمان، برادر علی سیف است، او همچنین برادرزاده خاور احمدی، همسر سابق اعظم قبادی از اعضای رده بالای گروهک تروریستی کومله است که بخاطر مسئله ناموسی، شعیب زارعی را به قتل رساند.

پس از قتل ناموسی شعیب زارعی، گروهک تروریستی کومله به فرمان شخص عبدالله مهتدی، خانواده سرکوت منجمله پسر سرکوت، کریستینا همسر سرکوت و دو فرزند خوانده خردسال او را تهدید جانی کردند.

گروهک کومله به کریستینا پیشنهاد داده اگر در ویدیویی، به نفوذی بودن سرکوت اعتراف کند، کاری به فرزندان او نخواهند داشت در غیراینصورت، تمام اعضای خانواده دچار سرنوشت نامعلومی خواهند شد!

گروهک کومله همچنین به خانواده سرکوت اعلام کرده؛ هر بلایی سر شما بیاید همه از چشم جمهوری اسلامی خواهند دید!

سرکوت احمدی بخاطر روحیات منحصر به فردی که داشت حاضر شد با وجود آنکه خود یک پسر نوجوان داشت، دو بچه دیگر از کریستینا را به فرزندخواندگی بپذیرد.

تصاویر این دو فرزند خوانده سرکوت را ملاحظه می کنید، پدر این بچه ها تنها گناهش دفاع از ناموسش بود اما گروهک جنایتکار کومله برای لاپوشانی این قتل ناموسی، تصمیم گرفت مرگ شعیب زارعی را یک “ترور” بنامد تا هم مظلوم نمایی کند و هم از زیر بار خلع سلاح شانه خالی کند و هم یک شهید دیگر به پرونده های قطور شهیدسازی کومله اضافه کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا