پاسخ آکام نیوز به بیانیه گروهک تروریستی کومله مهتدی در خصوص پرونده سرکوت احمدی

آکام نیوز: سایت آسوی روژهه لات منتسب به گروهک تروریستی کومله مهتدی در پاسخ به خبرهای آکام نیوز در خصوص پرونده قتل ناموسی شعیب زارعی توسط سرکوت احمدی مدعی شد که این رسانه تلاش می کند تا عوامل و عناصر ترور و دست نشانده خود را هدفمند به عنوان خوراک رسانه ای به خورد جامعه دهد.

به گزارش آکام نیوز، در بخشی از بیانیه گروهک تروریستی کومله آمده است؛

در پی ترور شعیب زارعی توسط عامل نفوذی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی با هویت سرکوت احمدی در اقلیم کردستان، از همان ابتدای دستگیری، کانال های خبری و رسانه های وابسته به دستگاه پروپاگاندای حکومت ایران، هموراه با جان کندن و دست و پا زدن عبث و مذبوحانه در صدد تغییر مسیر پرونده هستند!

در پاسخ به این ادعای مضحک گروهک تروریستی کومله اعلام می کنیم که بر خلاف تلاش های بیهوده این گروهک برای سناریوی شهیدسازی از یک قتل ناموسی، افکار عمومی به خوبی پی به این واقعیت برده اند که سرکوت احمدی بخاطر ایجاد مزاحمت های مکرر شعیب زارعی برای کریستینا همسر شعیب زارعی، دست به این قتل زده و علی رغم شکایت های متعددی که از شعیب زارعی کرده بود این گروهک حاضر به رسیدگی به این شکایت نشد و سرکوت که دیگر امیدی برای رهایی از دست شرارت ها و مزاحمت های شعیب زارعی نداشت، ناچار به قتل او شد.

نکته قابل تامل این است که از همان دقایق ابتدایی قتل ناموسی شعیب زارعی،در حالیکه هنوز علت این قتل مشخص نبود، گروهک تروریستی کومله در بیانیه ای عجولانه و مضحک، بلافاصله و بدون آنکه تحقیقاتی صورت گرفته باشد و قاتل دستگیر شده باشد، اعلام کرد این یک ترور بوده و جمهوری اسلامی عامل قتل شعیب زارعی است!!

ادعایی که با واکنش پیشمرگان قدیمی کومله هم روبرو شد.

تلویزیون های اقلیم کردستان نیز علی رغم تلاش های کومله، حاضر نشدند این قتل ناموسی را یک ترور بنامند و کومله در این تلاش ناکام ماند.

بزودی آکام نیوز جزییات بیشتری از این پرونده را منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا