درگیری دو شاخه کومله بر سر مصادره مراسمات داخلی مردم کردستان به نام خود!

آکام نیوز/اختصاصی: پخش تصاویر و اخبار جعلی از مراسمات داخلی مردم شهرهای کردنشین و تلاش دو طیف کومله برای مصادره این مراسمات به نام خود، دو طیف کومله را به جان هم انداخته است.

به گزارش آکام نیوز، در ماه های اخیر، دو شاخه کومله(مهتدی و کعبی)، تلاش کردند تا مراسمات نوروزی و مراسمات مشابه را که به صورت خودجوش از سوی مردم شهرهای کردنشین کشورمان برگزار می شود، به نام گروه خود مصادره کنند.

پخش اخبار جعلی و تصاویر فتوشاپ شده در فضای مجازی در همین ارتباط، دو گروه را به جان هم انداخته است، این در حالی است که این نوع مراسمات سالهاست بصورت خودجوش از سوی مردم شهرهای کردنشین برگزار می شود و هیچ ارتباطی به گروهک تروریستی کومله و دیگر گروهک ها ندارد.

در ادامه درگیری های دو شاخه کومله بر سر مصادره مراسمات داخلی به نام گروه خود، علی کریمی از اعضای کومله مهتدی در شبکه اجتماعی ایکس پستی کنایه آمیز خطاب به کومله زحمتکشان کردستان منتشر کرد که این پست با واکنش یحیی احمدی از پیشمرگان کومله زحمتکشان کردستان روبرو شد.

یحیی احمدی که پیش از جدایی کومله زحمتکشان از کومله مهتدی، خود از اعضای کومله مهتدی بود ذیل پست علی کریمی کامنتی درج کرد و در آن مدعی شد که اعضای کومله مهتدی با جمهوری اسلامی ایران یکی شده اند!

علی کریمی نیز در مقابل کومله زحمتکشان کردستان(شاخه رضا کعبی) را به عوامل جمهوری اسلامی منتسب کرده است.

دو طیف کومله هر کدام دیگری را متهم می کنند که با انتشار تصاویر خیالی سالهای قبل، در حال مصادره مراسمات نوروزی به نام خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا