گونا دادپرور همسر شعیب زارعی پیشمرگ کشته شده کومله سران کومله را تهدید به افشاگری در خصوص قتل شعیب زارعی کرد

آکام نیوز/اختصاصی: پس از قتل ناموسی شعیب زارعی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله، این گروهک تلاش های زیادی انجام داد تا این قتل را یک “ترور” معرفی کند اما این تلاش ها ناکام ماند.

به گزارش آکام نیوز، دیگر بر همه عیان شده که کومله دنبال پروژه شهیدسازی بود و  انگیزه سرکوت احمدی در به قتل رساندن دوست صمیمی خود(شعیب زارعی) ناموسی بود.

یکی از منابع موثق خبری آکام نیوز گزارش داد که گونا دادپرور به سرکردگان کومله فشارهای زیادی وارد کرده تا او را به اروپا بفرستند و کومله تمام هزینه ها را باید پرداخت کند.

گونا دادپرور به عبدالله آذربار هشدار داده در صورتیکه او را به اروپا نفرستند، دست به افشاگری خواهد زد و دلیل اصلی قتل همسرش(شعیب زارعی) را فاش خواهد کرد.

گونا دادپرور اهل یکی از روستاهای محروم اطراف مریوان است. او در سال ۲۰۱۳ میلادی به کومله کمونیستی(جناح ابراهیم علیزاده) ملحق شد و پس از چند ماه با یکی از پیشمرگان به نام هژار بادروزه اهل مریوان وارد رابطه شد. هژار نیز که دیگر انگیزه پیشمرگی برای کومله را نداشت به گونا اصرار کرد تا به ایران برگردند و خود را تسلیم نیروهای امنیتی کنند و این اتفاق هم افتاد اما چون این دو به زندگی اردوگاه نشینی و بیکاری عادت کرده بودند بار دیگر به کومله ملحق شدند اما این بار کومله کمونیستی این دو را نپذیرفت و به ناچار به کومله مهتدی ملحق شدند.

گونا بعد از مدتی از هژار جدا شد و با نیما بنی بشر وارد رابطه شد.

مدتی بعد نیز از وی هم جدا شد و با سوران اهل سنندج وارد رابطه شد.

بعد از مدتی از سوران نیز جدا شد و در نهایت با شعیب زارعی وارد رابطه شد.

گفته می شود عبدالله آذربار برای ساکت نگه داشتن گونا، به عبدالله مهتدی پیشنهاد داده تا او را به اروپا بفرستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا