پس از اعدام ۴ تروریست اعزامی کومله- موساد، گروهک کومله همچنان آشکارا در حالت حمایت از رژیم صهیونیستی است+سند

آکام نیوز: گروهک تروریستی کومله که به نیابت از رژیم صهیونیستی، ۴ عضو خود به نام های(محسن مظلوم، وفا آذربار، پژمان فاتحی و محمد فرامرزی) را برای انفجار تاسیسات صنعتی اصفهان عازم این شهر کرده بود و آنها را به خاطر رژیم صهیونیستی فدا کرد، باز هم در حال دفاع تمام قد و آشکارا از رژیم صهیونیستی است.

به گزارش آکام نیوز، موج حمایت های سرکردگان کومله از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی پس از حمله این رژیم به ساختمان کنسولگری کشورمان در سوریه شدت گرفت.

با نگاهی گذرا به شبکه های اجتماعی و سایت های این گروهک در می یابیم که در طول هفته حداقل ۳ خبر مربوط به رژیم صهیونیستی از سوی این گروهک تولید و منتشر می شود.

گروهک تروریستی کومله سعی کرد ارتباط این گروه با رژیم صهیونیستی را انکار کند اما اعضای قدیمی و منتقد کومله هم در شبکه های اجتماعی به این رابطه نزدیک اذعان می کنند.

گذشته از این، اعضای کمیته رهبری این گروهک)از جمله اردلان فرجی) نیز در مقالات و مطالب مختلف، در حال حمایت تمام قد از رژیم صهیونیستی هستند و افکار عمومی با مشاهده این رفتارها، یقین پیدا می کند که این گروهک بطور کامل تحت حمایت رژیم صهیونیستی هستند و فریب خوردگان نیز به وسیله ای برای رسیدن به اهداف مشترک سرکردگان کومله و موساد، تبدیل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا