برگزاری مراسم تولد پرزرق و برق جوانا طیمسی همسر به ظاهر عزادار محسن مظلوم عضو معدوم کومله – موساد/ همسر محسن مظلوم عاشق شده؟! عکس

آکام نیوز: پس از اعدام محسن مظلوم و ۳ عضو تروریست دیگر کومله – موساد، نام جوانا طیمسی عضو تروریست کومله که با محسن مظلوم زندگی می کرد، در رسانه های ضد انقلاب مطرح شد!

به گزارش آکام نیوز، فردی که تا پیش از دستگیری این ۴ تروریست، کسی او را نمی شناخت به یکباره مطرح شد، توئیت هایش در شبکه های ضد انقلاب بازنشر شد، با مسیح علینژاد، دوست شد و…

جوانا طیمسی که به ظاهر عزادار محسن مظلوم بود، پس از آنکه به قول معروف آب ها از آسیاب افتاد، عزا را فراموش کرد و برای خود جشن تولد باشکوهی نیز برگزار کرد و در آن به رقص و پایکوبی پرداخت!

نکته قابل توجه این است که تا پیش از این همین فرد با چند نفر دیگر، به فریبا محمدی سخنگوی کومله زحمتکشان کردستان(شاخه رضا کعبی) حمله می کردند که چرا با وجود اعدام این ۴ نفر، در مراسمات مختلف، می رقصد و شاد و خرم است!

شنیده ها نیز حاکی از آن است که همسر محسن مظلوم با یکی از عناصر کومله وارد رابطه دوستی شده است و گفته می شود دلیل عوض شدن ناگهانی جوانا طیمسی از همسر عزادار یک اعدامی تروریست، همین مسئله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا