رضا کعبی کنترل اردوگاه کومله زحمتکشان را از دست داده است/ اخراج و توبیخ ده ها پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان در دو ماهه اول سال

آکام نیوز/اختصاصی: منبع خبری آکام نیوز گزارش داد رضا کعبی قادر به کنترل پیشمرگان کومله زحمتکشان کردستان نیست و از زمان شروع سال جدید، ده ها پیشمرگ کومله زحمتکشان کردستان مورد برخورد قرار گرفته اند.

به گزارش آکام نیوز، اوایل اردیبهشت ماه سالجاری، معاون ارگان واحد آماده کومله زحمتکشان به دلایل نامعلوم از مسئولیت کنار گذاشته شد و تا مدتها در هیچ ارگانی سازماندهی نشد.

حسام کامیاران معاون واحد آماده کومله زحمتکشان در جریان انشعاب کومله زحمتکشان کردستان از کومله مهتدی در سال گذشته، توسط پلیس آسایش اتحادیه میهنی کردستان دستگیر شده بود و پس از آزادی در اردوگاه کومله زحمتکشان مستقر شد و از آن زمان تا لحظه برخورد، معاون واحد آماده بود.

پس از این اتفاق و در ماجرایی دیگر، نوید چرخکار و همسرش ژینو نیز به دلیل رفتارهای خشونت آمیز و تنش آفرینی مورد برخورد قرار گرفتند.

گفته می شود پیشمرگان این گروهک از رضا کعبی حرف شنوی ندارند و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی در بین پیشمرگان شده و کنترل اوضاع از دست سرکرده این گروه خارج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا