تجاوز پیشمرگان سن بالای گروهک تروریستی کومله زحمتکشان به دختران زیر سن قانونی!/ مادر دختر قربانی تهدید شد/ پیشمرگان نباید از این ماجرا مطلع شوند تا خبر به آکام نیوز نرسد!

آکام نیوز/اختصاصی: گروهک تروریستی کومله مدعی دفاع از کرامت و حقوق زنان است و خود را پیشقراول شعار موهوم زن،زندگی،آزادی نیز معرفی می کند اما در عمل، اعضای این گروهک رفتارهای بسیار شنیعی با دختران و زنان خصوصا افراد زیر سن قانونی دارند.

به گزارش آکام نیوز، رفتارهای شنیع و آزار جنسی و تجاوز پیشمرگان سن بالا به دختران کم سن و سال بارها در اردوگاه کومله اتفاق افتاده است.

برای مثال طی چند وقت اخیر، یکی از کادرهای گروهک تروریستی کومله به نام هیوا سلیمانی اهل بوکان و ۴۸ ساله با سو استفاده از موقعیت سازمانی خود به دختر یکی از پیشمرگان که تنها ۱۵ سال سن دارد، تجاوز کرد.

تجاوز این پیشمرگ قدیمی کومله با اعتراض خانواده این دختر روبرو شد، فرد قربانی دختر یکی از اعضا کومله است.

این مسئله موجب جنجال شدید میان مادر دختر و سران این گروهک شده است.

مادر این دختر بشدت مصر است که هیوا بخاطر تجاوز به دختر او باید با او رسما ازدواج کند.

اما عبدالله آذربار معاون تروریست عبدالله مهتدی به دنبال مخفی کردن و لاپوشانی این آبروریزی بزرگ از طریق دادن حق السکوت به مادر این دختر است.

همچنین نامبرده تهدید کرده که این موضوع نباید در بین اعضای اردوگاه شایع شود.

عبدالله آذربار به صراحت اعلام کرده اگر این موضوع در بین پیشمرگان مطرح شود، خبر آن بلافاصله در “آکام نیوز” منتشر شده و باعث آبروریزی برای این گروهک خواهد شد.!

(نام و مشخصات این دختر و مادر او در آکام نیوز محفوظ است که به دلیل حفظ آبروی این دختر و مادرش، از ذکر نام آنها خودداری می کنیم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا