پاسخ ویدیویی محکم ابوالفضل محبوب فلاح گراکوئی(آژوان کیانی تقلبی) به گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان با همان تی شرتی که در بیانیه کومله از او منتشر شده بود+ عکس

آکام نیوز: ساعاتی پیش پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، ویدیوی اختصاصی اظهارات ابوالفضل محبوب فلاح گراکوئی که کومله از او با نام “شهید آژوان کیانی”(شخصیتی که وجود خارجی ندارد) را منتشر کرد.

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله چند روزیست در رسانه های خود مدعی شده نوجوانی به نام آژوان کیانی اهل مریوان توسط نیروهای امنیتی کشته شده و او عضو تشکیلات مخفی کومله بوده و در راه کومله “َشهید”! شده است.

اما شخصی که کومله زحمتکشان کردستان از او بعنوان شهید کومله آژوان کیانی نام برد و تصاویر او را از پیج شخصی نامبرده کپی کرده و منتشر کرده بود، وجود خارجی نداشت و این شخص که ابوالفضل محبوب فلاح گراکوئی نام دارد حتی کرد زبان هم نیست بلکه اهل و ساکن شهرستان کرج است.

ویدیوی اظهارات ابوالفضل بصورت اختصاصی ساعاتی پیش در آکام نیوز منتشر شد اما نکته قابل توجه این است که ابوالفضل با همان عکسی که کومله از او با یک تی شرت منتشر کرده بود در ویدیوی خود پاسخ کومله را داد.

تصویری که ملاحظه می کنید مربوط به اطلاعیه ریبوار دارسیران عنصر تروریست کومله است که در آن مدعی شده این شخص در راه کومله به اصطلاح شهید شده است.

همانطوریکه ملاحظه می کنید در ویدیویی که ساعاتی پیش از ابوالفضل منتشر کردیم، نامبرده با همان عکسی که ریبوار و کومله زحمتکشان از او منتشر کرده بودند جواب محکمی به دروغ های کومله داد.

اما توصیه ای نیز پیشمرگان قدیمی کومله، بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا، هانا، هنگاو و… داریم، منبعد از صحت و سقم خبرهای ادعاشده اطمینان پیدا کنند سپس اقدام به انتشار آن کنند تا دوباره رسوایی و آبروریزی دیگری به نامشان ثبت نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا