آیا جمهوری اسلامی ایران پیام آور فقر و فحشاء است یا گروهکهای تروریست کومله و دمکرات؟!

سران گروهکهای تروریست و ضد کردی کومله و دمکرات،پا را فراتر گذاشته و خود را تبدیل به یک نظریه پرداز جهانی کرده اند و با عدم تحصیلات خواندن و نوشتن،اقدام به تحلیل جریانات سیاسی می کنند.

 

تحلیل هایی که همیشه خود را در راس جریانات و احزاب دیگر اپوزیسیون کردی و چپ قرار داده و خود را از مدافعان حقوق بشر و مبارزانی را که در جهت آزادی و رهایی ملت ها جنگ می کنند عنوان کرده و سایر احزاب و حکومت ها را از عاملان بدبختی بشر یت می دانند و با تبلیغات گسترده و سرمایه گذاری های کلان،چهره سایر احزاب و دولتها را جنایتکار و خائن نشان می دهند .

یک نمونه از سیاه نمایی این گروهکهای تروریست و کرد ستیز مطلبی است که در نشریه ها و سایتهای وابسته به کومله و دمکرات در هفته جاری منتشر شده است،که خود جایی بحث و گفتگو دارد ، مضمون خبر با این عنوان که"ٌجمهوری اسلامی ، پیام آور فقر، فحشا و اعتیاد برای جامعه ی کرد" منتشر شده است ، آیا واقعاً خبر منتشره در خصوص ایران صدق می کند!؟ آیا ایران اسلامی پیام آور فحشا و اعتیاد است؟یا اردوگاه گروه کمونیستی کومله؟؟!

اما دلایل محکمی وجود دارد که این گزارش را به کلی تکذیب می نماید ، برای واضح شدن موضوع و اثبات وجود فقر و فحشا و اعتیاد در اردوگاههای تروریستهای کومله و دمکرات ،آکام نیوز به چند ادله محکم و غیر قابل انکار اشاره می نماید.

۱_ سنین ۱۵الی ۱۸ سال که بدترین شرایط سنی و اوج شهوت و نیاز جنسی هر فرد نوجوان و جوانان می باشد ، و باید در این محدوده سنی برخی مراقبت ها و ارتباط ها کنترل شود ، ولی در کومله و دمکرات موضوع بر عکس می باشد روابط دختر و پسر نوجوان در مقرات و اردوگاههای این گروهکها،آن هم بدون هیچ گونه ممانعت و عدم پایبندی به موازین شرعی،خود نشان از ترویج فحشا میان اعضاء و پیشمرگان شان می باشد.

۲_ مخالفت با حجاب دختران و آزادی روابط دختران با پسرها و نفی عقاید اسلامی نشان های از بی بندو باری و فحشاء در گروهکهای کومله و دمکرات می باشد.

۳_ از مهم ترین راهکارهای کومله و دمکرات برای فریب نوجوان و جوانان شعار آزادی جنسی در این گروهها می باشد و کثرت حضور جوانان و نوجوانان خود مصداق این گفته می باشد

۴_ با اهمیت جلوه نشان دادن جایگاه زن و اعتبار دهی به مقام و منزلت زن بدون استثنا و یا شعار تساوی حقوق زن با مرد، زنان را به بردگان جنسی تبدیل می کنند! دختران زیادی را از کانون خانواده جدا کرده سپس با عنوان محافظان سران انتخاب کرده روابط نامشروعی را بر قرار می کنند .

۵_ تعداد مسئولین دختر در این گروهکها،بیشتر از مسئولین پسر در این دو گروه(کومله و دمکرات) می باشد ، تا با این عمل به راحتی بتوانند از دخترها سوء استفاده جنسی نمایند.

۶_ خود کشی دختران جوان درگذشته در کومله و دمکرات،نشان از اوج بی بندوباری و فحشاء در گروهکهای تروریست دمکرات و کومله ،می باشد،نمونه اسامی دختران عضو کومله و دمکرات که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند و یا به دلیل سوء استفاده جنسی خودکشی کرده اند زیاد می باشد

آرزو، نشمیل، شیرین، لیلا محمدیان، رحیمه، سونگول، حمیرا، سمیه، آمنه خیرآبادی، کژال، سروه، نیشتمان، بهاره، یلدا صادقی، مریم و…

۷_ اعترافات برخی از اعضاء جدا شده در خصوص بی بند وباری و فحشا در کومله و دمکرات به عنوان مثال کلثومه همسر صابر میریکی،با ۳ نفر از زنان این گروه که از آزار و اذیت سران و پیشمرگان کومله کمونیستی، به ستوه آمده و فرار کرده بودند.

بهره کشی جنسی از زنان در گروه های تروریستی، پدیده ای زاییده از ماهیت و روابط تشکیلاتی این گروه ها است.می توان گفت که بهره کشی جنسی از زنان، جزء لاینفک گروه های تروریستی ضد اجتماعی که نیروهایشان را به زندگی مخفی، زیر زمینی و ضدخانوادگی ترغیب می کنند می باشد.

ازدواج درکومله و دمکرات،سوری می باشد اما داشتن روابط نامشروع مخفی، امری رایج است.

به تازگی عبدالله مهتدی سرکرده فاسد کومله،در یک جلسه خصوصی که برای اعضای واحد آماده ترتیب داده بود ادعا می کنند که اعضای آنان نباید ازدواج کنندچون از مبارزه فاصله می گیرند!

یکی از شعارهای اصلی این گروهکهای کردی،توجه خاص به حقوق زنان و احترام به آن می باشد، اما در عمل چنین نیست.

رحمان نجات عضو کمیته مرکزی کومله و حزب کمونیست ایران اهل سقز ۶۰ ساله، تا کنون چهار بار ازدواج کرده آن هم با چهار دختر جوان (یکی ۲۱ ساله اهل منطقه قطور خوی،یکی ۲۵ ساله اهل سقز،یکی ۱۹ ساله اهل دهگلان و دیگری ۲۲ ساله اهل آکره کردستان)،البته آنهم بدون این که روال متداول جامعه را طی کند.

یکی دیگر از اعضای رهبری حزب تروریست دمکرات نیز،با یک دختر آلمانی ازدواج کرده است. او مقیم آلمان است و در جایی گرم و نرم ادعای مبارزه برای کردها را دارد در حالی که اعضای سیه روز و ساده هم قرار است طبق دستور رهبری،حق ازدواج نداشته باشند!

این در حالی است که بسیاری از دختران و زنانی که مورد سوء استفاده جنسی و ابزاری قرار گرفته اند،از سوء تغذیه رنج می برند و حق بازگشت هم ندارند.

حال خودتان قضاوت کنید آیا تروریستهای کومله و دمکرات پیام آور فقر و فحشاء هستند،یا ایران اسلامی؟!

اما در خصوص اعتیاد نیاز به بحث نیست چرا که همه می دانند اصلی ترین منبع درآمد این گروهکها بصورت مخفیانه قاچاق مواد مخدر می باشد و همچنین عکاس های زیادی از داخل این گروهکها منتشر شده است که جوانان و نوجوانان دراین گروهها به راحتی دخانیات استعمال می کنند و بیشترین چیزی که در مقرات و اردوگاههای کومله و دمکرات،یافته می شود،مواد مخدر،قرص های ترامادول،مرفین و سیگار است.

یعنی بیشتر از نان شب می توان در مقرات و اردوگاههای کومله و دمکرات،مواد مخدر و سیگار بدست آورد.

همانطوریکه قبلا به اطلاع شما رسانده بودم،سال گذشته زاهد ملکی از کادرهای قدیمی کومله کمونیستی،به دلیل استفاده بیش از حد از مواد مخدر،جان خود را از دست داد.

البته سران گروهکهای تروریست کومله و دمکرات،با این نوع سیاست وابستگی اعضاء را تضمین می کنند به این دلیل که یک فرد معتاد هیچ اراده ای نداشته و تابع دستورات سران می باشد و برای هر عملیات تروریستی و یا دیگر فرامین سردمداران کومله و دمکرات فقط بله می گوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا