آرامش روحی اعضای تروریست پژاک با کشتار مردم کُرد

آکام نیوز:در پی حمله اعضای مسلح پژاک به یک خودروی سواری در دره شیوهشان سردشت یک جوان اهل روستای آلوتان زخمی شده است .

اعضای گروهک ضدکُرد پژاک با توجه به زندگی سخت و نکبت بار در کوه ها و دره ها تبدیل به افرادی وحشی صفت شده اند، افرادی به دور از احساسات و عواطف انسانی که برای تسکین و آرامش روحی خود تیراندازی و خونریزی بسوی افراد غیر نظامی و بی گناه برگزیدند.

بیشترین تعداد قربانیان ،افراد بی گناه مناطق مرزی و کردنشین ایران می باشد که پژاک با کمین کردن در مسیر تردد آنان به شکل بسیار ناجوانمردانه جوان کُرد را به قتل رساند و ایران را متهم به قتل مردم کُرد می نماید ، البته گفتن این موضوع خالی از لطف نمی باشد که پژاک گاهی اوقات شجاعت به خرج داده و جنایت خود علیه کُردها را به گردن می گیرد و با شیوه ی خاص به جنایت خود مشروعیت می بخشد ، بعنوان مثال قتل جوانان کُرد بدلیل عضویت در بسیج و سپاه و یا کارمندان دولتی ، اما پژاک به این قتل و کشتار خود مشروعیت بخشید و جوان کُرد را مزدوران ایران اعلام می دارد،

اکنون با این اوصاف و قوانین پژاک بایستی ۹۰ درصد مردم کُرد ایران به قتل برساند چون که اکثر مردم کُرد ایران در عضویت بسیج و سپاه ایران می باشند. هفته بیش اعضای خون خوار پژاک دو تن از جوانان شهرستان پاوه را در محاصره خود انداخته و به قتل رسانده بودند، ولی این جنایت ها و رفتار وحشیانیه پژاک تمامی نداشته و بار دیگر یک جوان کُرد را با شلیک مستقیم زخمی کرده اند.

جوان کُرد هدایت رسولی کیا از اهالی روستای آلوتان بوده که هدف شلیک اعضای مسلح پژاک قرار گرفته و از ناحیه پا زخمی شده است.

هدایت رسولی کیا سوار بر خودروی خود در حال بازگشت به منزل از جاده میراوه بسوی خدرآوا بوده که هدف گلوله باران قرار گرفته است.

در فصل زمستان پارسال نیز یک جوان اهل روستای آلوتان بنام باپیر مجاهدی در نتیجه حمله مشابه اعضای مسلح پژاک جان خود را از دست داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا