عضویت در کومله افتخار ماست/پیوند سلطنت‌طلبان با تروریست های کومله!

آکام نیوز:علیرضا نوری زاده سلطنت طلب معروف و عامل سرویس‌های امنیتی آل سعود و منافقین عضویت در گروهک تروریستی کومله را افتخار خود می‌داند .

به گزارش آکام نیوز،دیده بان اعلام کرد؛در پی کشته شدن یکی از تروریست‌های وابسته به گروهک کومله در درگیری مرزی با این گروهک، برخی از رسانه‌ها و افرادی که در آن‌ها وابستگی به سرویس‌های امنیتی و تروریستی به چشم می خورد شروع به پخش شایعاتی در این زمینه کردند .

از میان این واکنش‌ها می‌توان به ادعاهای یکی از مجریان صدای آمریکا و در پی آن برخی گزارش‌ها و مستندسازی‌های کذب در بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا اشاره کرد .

در حالی که در این روزها اسنادی از خیانت ربع پهلوی و ارتباط وی با آل سعود از طریق دخترش آشکار می‌شود، در ادامه علیرضا نوری زاده باکمال وقاحت عضویت در گروهک تروریستی کومله را باعث افتخار خود و سلطنت طلبان بیان می‌کند. این در حالی است که پس از طرد شدن ربع پهلوی از میان سلطنت‌طلبان اکنون نزدیک‌ترین فرد به وی نوری زاده بوده و پسر پهلوی که از همه جا رانده شده تنها آینده روشن خود را در حمایت از تروریست‌هایی ازجمله کومله و خدمت به آل سعود می‌بیند .

با این‌حال واکنش‌های زیادی از سوی سلطنت‌طلبان به این اقدامات از سوی ربع پهلوی و نوری زاده در فضای مجازی منتشرشده است. این افراد در حالی آخرین مقصد خود را در حمایت و تبلیغات از تروریست‌های کومله قرار داده اند که فراموش کرده اند این گروهک‌ تعداد زیادی از جوانان مرزبان و شهروندان عادی را در جهت مقاصد شوم خود ترور نموده‌ است .

اکنون ربع پهلوی که در سخنان خود تلاش داشت مردم را با خود همراه نماید در حال حاضر به حامی کسانی تبدیل‌شده است که از تروریست‌ها دفاع می کنند و در برنامه‌اش عضویت در این گروهک‌ها را باعث افتخار خود بیان می‌کند .

این تنها قسمتی از روحیه واقعی پهلوی‌ها و سلطنت‌طلبانی است که تنها تشنه قدرت هستند و برای رسیدن به آن از هر تلاشی فروگذاری نمی کنند؛ حتی اگر آن حمایت از تروریست باشد .

www.akamnews.net

telegram.me/akamnews                    آکام نیوز را در کانال خبری تلگرام نیز دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا