درگیری نیروهای وابستە بە حزب منحله و تروریستی دمکرات کردستان با نیروهای سپاه پاسداران در اشنویه

آکام نیوز:رسانەهای نزدیک بە حزب منحله و تروریستی دمکرات کردستان (حدک) از درگیری نیروهای وابستە بە این گروهک با نیروهای مسلح ایران در چندین نقطە شهر (اشنویە) واقع در استان آذربایجان غربی خبر دادند.

به گزارش آکام نیوز،در بیانیەای کە گروه خودخوانده موسوم به"پاریزران روژهلات"(مدافعان شرق کردستان) منتشر کرده اند،نوشته شده؛

ساعت ۲۲:۰۰ شب پنج شنبە (٧ تیر ٩٧ / ٢٨ ژوئن ٢٠١٨)،نیروهای این گروه وابستە بە گروهک جنایتکار حزب دمکرات کردستان در آنچه که به گفته آنها واکنش بە ملیتاریزە کردن شهرهای کردستان بوده است،اقدام به حمله مسلحانه کرده و چندین پایگاه نیروهای ایرانی را در این شهر مورد هدف قرار دادەاند!.

در ادامه این بیانیە آمدە است؛

این اهداف هم زمان و با آر.پی.جی و نارنجک مورد هدف قرار گرفتەاند.!

تاکنون رسانەهای ایران واکنشی نسبت بە این درگیری نشان ندادە و آمار تلفات این درگیری ها مشخص نشدە است.

با این حال رسانەهای نزدیک بە حزب منحله دمکرات کردستان اعلام کردەاند کە نیروهای آنها در سلامت بە سر بردە و محل درگیری را ترک کردەاند.!

این دست حملات به اصطلاح پارتیزانی در غرب ایران از زمانی قوت گرفته است،که زمامداران گروهکهای تروریست کردی یا به زعم خود اپوزیسیون!این بار از حول حلیم بازگشت به ایران در دامان کنگره آمریکا غش کرده و برای خوش رقصی در مقابل جمهوری خواهان آمریکا و گرفتن بودجه برای عیاشی ها شبانه روز سران این گروهکها در آمریکا و اروپا دست به هر کاری زده می زنند.

مصطفی هجری سرکرده گروهک جنایتکار و تروریست موسوم به حزب دمکرات کردستان ایران که به آمریکا سفر کرده است در دیدارش با اعضای کنگره و برخی مقامات آمریکایی و البته فرزند پهلوی(رضا ربع پلهوی)افاضه به فضل کرده و کار حکومت جمهوری اسلامی را یکسره خوانده است و از آنان درخواست کرده که برای انجام امور مثلا جنگ روانی و سایبری و نظامی این افراد به او و افراد گروهش ردیف بودجه ای خاص تخصیص بدهند!

هرچند که درخواست او فعلا تا به این جا با سکوت این مقامات روبه رو بوده است اما مردم کرد به خوبی می دانند،تابوتی که مصطفی هجری ها و عبدالله مهتدی ها بر سر آن در حال خواندن فاتحه هستند،سالهاست که خالی است و از آمریکایی و سلطنت طلب جماعت،برای مردم کرد مصلح و منجی در نخواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا