استفاده ابزاری مصطفی هجری از پیشمرگان

آکام نیوز: “حسن شیخانی” عضو کمیته مرکزی حزب منحله دمکرات کردستان، در برنامه‌ایی تلویزیونی کرد کانال این گروهک، با حمله به مصطفی هجری وی را متهم کرد که از پیشمرگان برای دست یابی به اهدافش استفاده ابزاری می‌کند.

انتشار اخباری مبنی بر ملاقات‌های پنهانی عناصر حدکا با فرستادگان سعودی در شمال عراق و سفارتخانه‌های سعودی در اروپا و پرداخت پول‌های کلان به نمایندگان هجری برای ایجاد ناامنی در مرزها و نقاط عمقی کشور و اعزام پیشمرگان (که اغلب جوانان و نوجوانان هیجانی می‌باشند و با شعارهای گروهک تروریستی دمکرات فریب خورده‌اند) که‌ با طرح شکست خورده‌ایی همچون شاخ و شار همواره در محافل غیر رسمی و پنهانی مورد اعتراض واقع شده است.

به گزارش هاوری، خبرهای رسیده‌ی درز کرده از جلسات محفلی مخالفان هجری در حدکا حاکی از آن است در گذشته نیز این اقدامات هجری مورد اعتراض واقع شده و کماکان مورد اعتراض است به همین دلیل در اتفاقات اخیر،هجری با سیاست مزورانه سعی می‌کند افرادی چون کاوه بهرامی را مقصر شکست‌ها جلوه دهد و معمولا در زمان اعزام تیم‌های نظامی به اوپا سفر می‌کند.

برای نمونه‌ آخرین شکست حدکا در اعزام تیم نظامی که با تلفات دادن و به‌ کشت دادن دو نفر از اعضای حدکا در یکی از خانه باغ‌ها مواجه شد.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا