فرمانده ای که از پیشمرگان بعنوان سپر انسانی استفاده می کند

آکام نیوز: یکی از فرماندهان به اصطلاح نظامی گروهک تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران، در چند درگیری، از پیشمرگان جدید بعنوان سپر انسانی استفاده کرده است.

گروهک تروریستی و تجزیه طلب حزب دمکرات(شاخه مصطفی هجری) هر چند مدت یکبار تعدادی تیم تروریستی را راهی کشور می کند و در زمان شروع درگیری، برای نجات جان فرماندهان، از نیروهای دیگر استفاده می شود.

به گزارش آکام نیوز از شمال عراق در این تیم ها یکی دو نفر نفر همیشه حضور ثابت دارند و در بعضی ماموریت ها از پیشمرگان جدید بعنوان سپر انسانی استفاده کرده اند.

نام یکی از این به اصطلاح فرماندهان نظامی، اسماعیل ارجمندی اهل پیرانشهر است‌، او یکی  از فرماندهان محبوب سرکرده دمکرات است.

نامبرده با پسرش آسو حضور فعالی در داخل کشور داشته است، او در اکثر ماموریت ها بە داخل کشور حضور دارد و با توجە با سابقە حضور طولانی مدت در حزب، با تشکیلات مخفی یا همان تروریستهای داخل کشور هماهنگ است.

او پسر خود آسو را از سنین نوجوانی فریب دادە و بە داخل حزب کشانده است.

البته او بخاطر خوشایند سرکرده دمکرات بر خلاف دیگر فرماندهان، فرزند خود را به اروپا نفرستاد، او دائما با پسرش در اردوگاه در حال مانور دادن است.

درست مثل شاهو ویسی کە چندی پیش در یک آلونک در نزدیکی پاوە، همراە با یک تروریست دیگر و دلسوز حزبی(فرشاد چچانی) کشتە شدند.

نکتە قابل توجە این است که حزب همیشە نام و تعداد کشتەهای خود را سانسور می کند، ولی همیشە در اطلاعیەهای خود به دروغ اعلام می کند که چند پاسدار را کشتە است، ولی جالب است این پاسدارها نە اسمی دارند و  نه تشییع جنازەای برایشان برگزار می شود، چون وجود ندارند.

گروهک تروریستی دمکرات بارها بعد از درگیری ها، اعلام می کنند، دهها پاسدار را کشته اند کە بعد از مدتی دروغ آنها آشکار می شود و رسواتر از قبل می شوند.

حزب دمکرات با داشتن این نیروهای خام و بی تجربە در راسان هجری، دست آوردی جز مرگ نداشته اند و همیشه  در نقطە صفر مرزی، تیم هایشان به دام می افتند، که در مواردی نیز امثال این به اصطلاح فرمانده، با سپر قراردادن پیشمرگان از مهلکه می گریزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا