داستان سرایی ناشیانه تروریستهای کومله و دمکرات پس از مرگ مشکوک دو جوان پاوه ای

آکام نیوز: در دو روز گذشته سایتهای ضد انقلاب و رسانه های اقلیم کردستان عراق، در حال بهره بردای سیاسی ناشیانه از مرگ مشکوک دو جوان پاوه ای بوده اند.

صبح  روز شنبه  ۵ آبان ماه دو جوان پاوه ای به طرز مشکوکی کشته شدند. در داستان پردازی ناشیانه کومله، دمکرات و رسانه های وابسته بهحزب دمکرات کردستان عراق در همین ارتباط آمده است:"دو جوان کولبر پاوه ای، بر اثر شلیک نیروهای سپاه پاسداران در نوسود کشته شدند."

به گزارش آکام نیوز، این ادعا در حالی مطرح شده است که این دو جنازه نه در نوسود،  بلکه در روستای طویله پیدا شده اند.

در نگاه به تصاویر اجساد دیده می شود که این دو جوان با لباس خانگی و حتی دمپایی هستند!

حتی یک کودک هم با دیدن این تصاویر می فهمد که هیج آدم عاقلی با لباس خانگی و دمپایی، در فصل سرما آن هم در کوههای صعب العبور مرزی به این شیوه تردد نمی کند، چه رسد به اینکه به قول تلویزیون کردستان ۲۴ "کولبر" هم باشند و در حین کولبری سپاه آنها را کشته باشد!!

اما مقتولان چه کسانی هستند؟

هیوا و ایوب محمدی اهل سرپل ذهاب هستند و احتمال اینکه مرگ آنها یک تسویه حساب شخصی یا حزبی بوده باشد متصور است.

ضمن اینکه قطعا این افراد در حوزه اقلیم کردستان کشته شده اند، حتی به اذعان تلویزیون کردستان ۲۴ در زمان پخش و اعلام خبر مرگ این دو نفر، به نام حلبچه اشاره می شود و نقل قولی را نیز از زبان بارزان عثمان سخنگوی پلیس استان حلبچه، در این خصوص عنوان می کند!

پس احتمالا مقتولان در جایی دیگر مثل کردستان عراق به قتل رسیده اند و قاتل یا قاتلان نتوانسته اند جنازه  ها را تا طویله بیشتر حمل کنند.

در ادامه نیز پس از رهاسازی جنازه ها، در اقدامی ناشیانه آنها را کولبر معرفی کرده و اعلام کرده اندکه آنها توسط سپاه کشته شده اند!

گویا عجله داشته اند و فراموش کرده اند لااقل برای این سناریوی جدیدشان لباس خانگی و دمپایی های اجساد را در بیاورند، تا کمی مرگ آنها توسط سپاه  و حین کولبری در منطقه مرزی طبیعی جلوه نماید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا