گزارشی از حضور روحانی نماها در کومله و حزب دمکرات

آکام نیوز: متاسفانه گروهکهای کردی، برای رسیدن به اهداف شوم خود، از روحانیت و دین و مذهب هم بعنوان یک وسیله استفاده می کنند.

اولین روحانی نمایی که به کومله ملحق شد، ماموستا شیخ عزت الدین حسینی بود، کومله از سادگی و کهولت سن شیخ عزت الدین نهایت استفاده را کرد و برای جذب نیرو به این ترفند متوسل شد.

به گزارش آکام نیوز، حزب دمکرات کردستان ایران هم به این شیوه متوسل شد و از دهه ۶۰ تا کنون از وجود چهره های به اصطلاح مذهبی و روحانی نهایت بهره را می برد.

جالب است بدانید کە حزب دمکرات روحانی نماهای مدرن و به اصطلاح روشنفکر دارد و این کار را می کند تا نشان دهد کە دمکراسی در این گروهک، در اوج است!

یکی از این ماموستا نماها، ملا علی سیلاو اهل سردشت است که مثلا روحانی دمکرات بحساب می آید.

این ماموستا نما در مراسم های دینی شرکت کردە و پیشمرگان را ارشاد حزبی می کند!

آنهم در حزبی کە اکثریت کارهای خلاف شرع، در این گروه اتفاق می افتد، از فساد اخلاقی گرفتە، تا مشروب خواری و مصرف گوشت خوک کە از مسیحیان روستای هرموتە می گیرند.

(در خصوص مصرف گوشت خوک در حزب دمکرات، چندی پیش گزارشی در آکام نیوز منتشر شده بود)

این ماموستاها کە در عکس هم پیداست، با اسلحه و تجهیزات نظامی بە عنوان یک کادر مشغول بە کار هستند و در تشییع جنازه ها، مراسم کفن و دفن و خواندن تلقین از وظایف اوست.

بارها گزارش شدە کە برخی از این ماموستاها در مراسم هایی که شایسته یک فرد دینی نیست، شرکت می کنند!

پس این روحانی های حزبی، تنها از روحانیت پوشیدن لباس آن را به خوبی انجام می دهند و آن هم برای اینکه بە همگان بفهمانند کە در حزب دمکرات، دمکراسی وجود دارد و آنها حزبی مذهبی هستند، تا اعتماد مردم را بدست بیاورند.

دمکراسی در حزب دمکرات یعنی؛ هم روحانی دارند، هم مشروب خوردن آزاد است و هم کمونیست بودن آزاد است!

ولی آنها غافلند از اینکه، گوش و چشم مردم از این همە دروغ و ترفند احزاب کردی پر شدە و دیگر کمتر کسی بە این دو رو ها باور دارد.

مردم از خود می پرسند، براستی این چە روحانی هایی هستند کە دستش بە خون مخالفان سیاسی حزب آلوده است؟

مخالفانی کە تنها جرم شان قبول نداشتن سیاست حزب دمکرات است و به همین دلیل حکم مرگ آنها صادر می شود!

لازم بە ذکر است ملا علی سیلاو بارها همراە با تیم های اعزامی بە داخل کشور شرکت داشتە و چنین شخصی با این سابقە طولانی در حزب، مطمئنا در این ماموریت ها، می تواند دستش به خون هم آلوده شده باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا