پس لرزه های موشک باران سپاه پاسداران در حزب دمکرات ادامه دارد

آکام نیوز: گویا پس لرزه های حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنان گریبان حزب منحله دمکرات را گرفته است.

به گزارش آکام نیوز، سران و رهبری حزب دمکرات از موشک باران سپاه پاسداران به مقرهایشان بعنوان اهرم فشاری بر علیه کادرهای منتقد خود استفاده می کنند و موجی از تسویه حساب های شخصی و حزبی به همین بهانه در حزب دمکرات آغاز شده است.

سوء ظن و بدبینی سران حزب دمکرات به کادرهای بلندپایه حزب دمکرات همچنان وجود دارد و همین امر موجب بروز تنش و اختلاف های فاحشی در بین رهبری حزب شده است.

در همین ارتباط ابراهیم چوکلی نقش برجسته ای ایفا می کند، ابراهیم چوکلی می گوید؛ وقتی برای تنفس از پلنوم بیرون آمدیم نصف دیگر اعضای رهبری ما در داخل پلنوم حضور داشتند و بیرون نیامده بودند.

چوکلی می گوید؛ قرار بود بعد از آنکه نصف دیگرمان از محل برگزاری پلنوم بیرون آمدیم، با بقیه که برای تنفس در محوطه حضور داشتند عکس بگیریم و اگر ۱۰ دقیقه دیرتر موشک می رسید همه ما کشته می شدیم و احدی از ما زنده نمی ماند.

چون بیشتر کشته های ما در جریان اصابت موشکهایی که به حیاط قلعه خورده بودند کشته شدند.

من هم شانس آوردم داخل بودم و به حیاط نرفته بودم.

در چند روز اخیر هم تنش به اوج خود رسیده است و رهبری حزب عقیده دارد که یکی از اعضای رهبری حاضر در پلنوم برای ایران خبر فرستاده بود چون حتی پیشمرگان هم از محل برگزاری پلنوم، ساعت برگزاری و روز برگزاری خبر نداشته و ندارند جز اعضای رهبری که شب قبل از برگزاری پلنوم به آنها خبر برگزاری پلنوم با ساعت برگزاری و روز و محل برگزاری پلنوم اطلاع داده شده بود پس یکی از خودمان( رهبری) نفوذی جمهوری اسلامی ایران است.

این سخنان رهبری موجب ناراحتی اعضای کمیته مرکزی شده بخصوص افرادی که از موشک باران سپاه جان سالم بدر برده اند.

آنها عقیده دارند رهبری حزب از موشک باران بعنوان یک بهانه برای تسویه حساب های شخصی با مخالفان خود استفاده کرده و می کند و قصد یک پاکسازی درون حزبی را به همین بهانه دارد.

اختلافات در رهبری حزب دمکرات به اوج خود رسیده و مصطفی مولودی قدرت خود را در خطر می بیند و دکتر آسو حسن زاده رقیب اصلی او برای رهبری نیز برای صندلی مصطفی مولودی، نقشه هایی در سر دارد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آتی سرنوشت رهبری حزب دمکرات چه خواهد بود و آیا پس لرزه های حملات موشکی سپاه دست بردار حزب دمکرات خواهد بود یا این داستان همچنان ادامه دارد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا