افشاگری تکاندهنده یکی از اعضای کومله: عبدالله مهتدی دستور ترور رحمان حسین زاده را به من داد!

آکام نیوز-اختصاصی: رحمان حسین زاده یکی از فعالان سابق کومله است، او پس از جدایی از گروهک کومله به حزب کمونیست کارگری به رهبری منصور حکمت ملحق شد و به یکی از منتقدان جدی سیاستهای کومله بخصوص شاخه عبدالله مهتدی تبدیل شد.

به گزارش آکام نیوز، رحمان حسین زاده مدتی بعد بهمراه جمعی از یارانش از گروهک کمونیست کارگری نیز انشعاب کرد و به شاخه منشعبین( حزب کمونیست کارگری- حکمتیست) پیروان خط مشی منصور حکمت ملحق شد.

او در کنگره حکمتیست بعنوان عضو کمیته مرکزی این جریان کمونیستی، منصوب شد.

حسین زاده در سایتهای مختلف این گروهک بخصوص آزادی بیان و کمونیست کارگری و حکمتیست، مطالب انتقاد بسیار تندی از عبدالله مهتدی منتشر کرد و به یکی از افشاگران سیاستهای مهتدی سرکرده گروهک کومله مبدل گردید.

رحمان حسین زاده در مجامع عمومی و محافل حزبی و رسانه های اپوزیسیون کردی، مرتبا از عبدالله مهتدی و فعالیتهای او انتقاد کرده و به یکی از برجسته ترین مخالفان علنی سیاستهای مهتدی تبدیل شد.

از آنجائیکه یکی از سیاستهای گروهک کومله این است که هر کس مخالف سیاستهای سرکرده گروه باشد، یا ترور شخصیتی می شود یا طرد می گردد، رحمان حسین زاده هم به همین سرنوشت و حتی بدتر از آن دچار می شود و آن هم دستور ترور و حذف فیزیکی رحمان حسین زاده از سوی عبدالله مهتدی!

البته گویا قرار بر آن بوده بعد از موفقیت این ترور، آن را مطابق معمول به گردن جمهوری اسلامی ایران بیاندازند.

اما ماجرای این افشاگری از آنجا آغاز می شود که؛

در مورخه ۱۶ آذرماه سالجاری، یکی از اعضای قدیمی کومله بنام شورش بایاب در فیسبوک میهمان زنده یک برنامه تلویزیونی می شود.

شورش بایاب، در فیسبوک و در برنامه تلویزیونی که مجری آن نیز بلوری بود، به صراحت اعتراف می کند که عبدالله مهتدی در سال ۲۰۰۴ میلادی، از طریق وی( شورش بایاب)، قصد داشته تا یکی از عناصر باسابقه و قدیمی کمونیست کارگری بنام رحمان حسین زاده را که منتقد اصلی عبدالله مهتدی است را در سلیمانیه عراق، ترور کند!

بایاب در این افشاگری تکاندهنده عنوان می کند که محمدرضا کعبی و بهرام رضایی فرمانده نظامی کومله، در این را مشوق اصلی او بوده اند!

اما علت و انگیزه این ترور نیز مشخص بود؛ رحمان حسین زاده همانطوریکه در ابتدای این گزارش عنوان شد به یکی از منتقدان اصلی سیاستهای عبدالله مهتدی تبدیل شده بود و در هر خبر، مقاله، گزارش و یا بیانیه تند و انتقادی بر علیه کومله و شخص عبدالله مهتدی، نام او به چشم می خورد.

او مطالب تندی را بر علیه عبدالله مهتدی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر می کند و با این کار مورد غضب سرکرده کومله قرار می گیرد و عبدالله مهتدی تصمیم به ترور او می گیرد و در این راه از محمدرضا کعبی و بهرام رضایی مشورت می خواهد که این دو نیز شورش بایاب را برای اینکار مناسب دیده و او را برای ترور انتخاب می کنند.

این افشاگری تکاندهنده در برنامه زنده تلویزیونی فیسبوک، ماهیت واقعیت سردمداران قدرت طلب گروهک کومله را آشکار ساخت.

گروهی که خود را مدافع آزادی بیان و حقوق بشر می دانند اینگونه از خجالت منتقدان خود در می آیند.

حال اگر کردستان ایران در اختیار این گروهها می بود، سرنوشت تک تک مخالفان و منتقدان آنها مشخص بود؛

تیرباران یا ترور در مقابل درب منازل شان و جلوی چشم خانواده هایشان!

کما اینکه شاهد هستیم گروههای مخفی کومله هم اکنون در داخل شهرهای کردستان، بسیاری از منتقدان خود را به شکل وحشیانه ای و در مقابل چشمان خانواده هایشان به رگبار بسته و به قتل رسانده اند.

چهره واقعی عبدالله مهتدی با این افشاگری از زبان عضو کومله، برای پیشمرگان این گروه نیز نمایان شده است و همه کادرهای کومله باید بدانند یا باید با عبدالله مهتدی باشی یا سرنوشتت مرگ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا