افشای سند دروغ منتشره از سوی گروهکهای ضد انقلاب در رابطه با سپاه پاسداران

آکام نیوز:اخیرا یک نامه به اصطلاح محرمانه مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رسانه های گروهکهای کردی منتشر شده و دست به دست می چرخد.

به گزارش آکام نیوز، رسانه های وابسته به کومله و دمکرات، نامه ای را منتشر کرده اند که در آن ادعا شده گویا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروهای خود در مرزها دستور داده تا برخوردی با نیروهای گروهک تروریستی حزب کارگران کردستان پ.ک.ک نداشته باشند و اجازه دهند تا پ.ک.ک به راحتی از مقابل ایست و بازرسی های جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و هر کاری دلش خواست انجام دهد و هیچ برخوردی با این گروه تروریستی انجام نشود!

همچنین ادعا شده که گویا پ.ک.ک نیز در مقابل به نیروهای سپاه تضمین داده تا کاری به نیروهای جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند و با سپاه تبادل اطلاعات هم انجام دهند!

این ادعای مضحک به حدی خنده دار است که حتی هر کودکی می تواند با دیدن آن صحت و سقم این سند را زیر سوال ببرد.

چرا که این نامه به اصطلاح محرمانه سپاه فاقد هر گونه مهر، نام و امضای مسئولی از سپاه است و تنها آرم سپاه که براحتی با فتوشاپ قابل جعل و کپی برداری است، دیده می شود!

همین چند مورد براحتی می تواند صحت این نامه را زیر سوال ببرد.

همچنین در بالای نامه عبارت" محرمانه" هم درج شده است!

حال اگر این سند به اصطلاح محرمانه سپاه، مربوط به این نهاد است چرا دست گروهکهای ضد انقلاب است؟؟!!

و اگر محرمانه است در رسانه های ضد انقلاب چرا دست به دست می چرخد؟!

دوستانی که نامه را جعل کرده اند فراموش کرده اند که نامه را حداقل با نام یک فرمانده یا مهر و امضا مسئولین سپاه، مزین فرمایند بعد اقدام به انتشار اخبار دروغ و فاقد ارزش خواندن بکنند.

گرچه سابق بر این نیز از کومله و دمکرات چنین جعل هایی را شاهد بودیم، دو سال قبل در جریان حملات داعش به اقلیم کردستان و شمال عراق، گروهک تروریستی کومله مهتدی تصویری را منتشر کرد که در آن ادعا کرده بود، پیشمرگان کومله در حال اعزام به جبهه ها برای جنگ با داعش هستند!

که بلافاصله در آکام نیوز اصل عکس منتشر شد که نشان می داد تصویر مربوط به مراسم ۲۶ بهمن روز کومله سال قبل تر بوده که این گروهک، همان عکس مانور مراسم ۲۶ بهمن کومله را بنام تصاویر اعزام نیروهای کومله برای جنگ با داعش منتشر کرده بودند!

بهرحال، گروهکهای کردی در رابطه با جعل و اخبار دروغ و عوام فریبانه در جهت تشویش اذهان عمومی، امتحان خود را قبلا پس داده اند و کسی دیگر برای این یاوه سرایی های دروغ، تره هم خورد نمی کند.

در تصویر، نامه به اصطلاح محرمانه سپاه را که از سوی ضد انقلاب جعل شده مشاهده می کنید، نامه ای بدون مهر، امضا و نام فرمانده سپاه!

"قضاوت بر عهده افکار عمومی که خود بهترین قاضی و قضاوت کننده هستند"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا