خبرفوری/ جمال پورکریم رابطه تروریستهای دمکرات با سعودی ها استعفا داد

آکام نیوز:استعفای ناگهانی جمال پورکریم عضو رسمی گروهک تروریستی دمکرات به بحث اول گروهکهای کردی بخصوص دمکراتی ها تبدیل شده است.

به گزارش آکام نیوز، ساعاتی پیش جمال پورکریم نماینده گروهک تروریستی کومله و رابط این گروه با رژیم عربستان سعودی و موساد در بیانیه کوتاهی خبر از کناره گیری خود از عضویت در این گروهک داد.

در خصوص جمال پورکریم، چندی پیش در سلسله گزارش های خبری تحلیلی از فعالیت های گسترده جمال پورکریم گزارش های مختلفی منتشر کردیم، از حضور نمایشی در مناسک‌حج گرفته تا دیدار با مقامات سرویس امنیت و

اطلاعات خارجی عربستان سعودی ( رئاسه الاستخبارات العامه‌) و فعالیت های مختلف بر علیه جمهوری اسلامی ایران و حضور در سمینارهای مختلف عربی، اما امروز جمال پورکریم در اطلاعیه ای ناگهانی، خبر استعفای خود از عضویت در گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران را اعلام کرد.

اما در پی استعفای ناگهانی جمال پورکریم که سالهای متمادی برای حزب دمکرات از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، ذکر نکاتی لازم و ضروری است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که در پی برگزاری کمپین هایی در مخالفت با طرح فدرالیزم از سوی جمال پورکریم و مخالفت رهبران دمکرات با طرح فدرالیزم، مصطفی هجری در غیاب جمال پورکریم یک نشست فوق العاده برگزار می کند.

سرکرده گروهک تروریستی دمکرات در نشست خود با برخی اعضای کمیته مرکزی از جمله حسن شرفی، خطاب به اعضای حاضر می گوید؛ تلاش های جمال در راستای مخالفت با طرح فدرالیزم که اخیرا در کمیته احزاب کردستانی به

تصویب رسیده بود موجب اعتراض و ناراحتی اعضا و هواداران ما شده است و اعضای حزب از ما درخواست کرده اند تا جلوی این فعالیت های جمال را بگیریم.

هجری در ادامه از اعضای رهبری می خواهد هر چه سریع تر در یک نشست فوری در روزهای آینده، برای برکناری جمال پورکریم اقدام کنند تا جلوی اعتراضات اعضای این گروهک گرفته شود.

در نتیجه درغیاب جمال پورکریم و بدون آنکه از او برای ادای توضیح دعوت بعمل بیاورند، دسته کارگزاری حزب دمکرات جلسه ای را برای برکناری جمال پورکریم برگزار می کنند.

مقرر می شود آخر همین هفته به نامبرده خبر برکناری اش از حزب دمکرات ابلاغ شود، اما از طریق برخی منابع به جمال موضوع این نشست خبر داده می شود، پورکریم نیز بشدت ناراحت و عصبانی شده و به توصیه یکی از نزدیکانش

در کمیته مرکزی دمکرات، تصمیم می گیرد پیش دستی کرده و قبل از آنکه حزب دمکرات خبر برکناری او‌را ابلاغ و رسانه ای کنند، خود در یک بیانیه کوتاه، اعلام کند که از عضویت در این گروهک استعفا داده و دیگر با دمکرات کار نخواهد کرد.
این اقدام جمال نوعی پیش دستی محسوب می شود تا جلوی اخراج رسمی خود از حزب دمکرات را گرفته باشد و به این ترتیب، دسته کارگزاری حزب دمکرات را دور می زند.

دلیل این کناره گیری و تنش ها هم بخاطر مبحث فدرالیزم است، چراکه گروهک منحله دمکرات موافق فدرالیزم است اما جمال پورکریم طرفدار بحث تجزیه و چند کشوری در ایران است و در همین راستا تلاش های زیادی نیز انجام داده، از برگزاری کمپین های شناسنامه ایرانی را آتش بزنید گرفته تا کمپین های قومیتی و برگزاری سمینار و نشست های مختلف با اعضای سرویس جاسوسی عربستان با هدف مخالفت با فدرالیزم و برپایی گروههای طرفدار تجزیه طلبی در کشور.

حزب منحله دمکرات اعلام کرده که از دیرباز تا کنون بدنبال حکومت فدرالی در ایران بوده و اساسنامه جدید این گروهک نیز بر همین اساس طرح ریزی شده است و نمی توانند بر خلاف اساسنامه رفتار کنند.

در متن استعفای جمال پورکریم بطور مستقیم به این اختلاف نظرها با رهبری گروه نیز اشاره شده است، در بخشی از متن استعفای پورکریم آمده است؛

"اینجانب برای آنکه سد راهی در برابر سیاستهای حزب دمکرات کردستان ایران نباشم، استعفای خود را از عضویت در حزب دمکرات کردستان ایران اعلام می دارم."

با این مجادله درون گروهی و درگیری های بوجود آمده بین ضد انقلاب، گروهکهای ضد انقلاب دیگر باید فهمیده باشند که رژیم سعودی با کمک صدام حسینش و با همه امکانات زیادی که در اختیار گروهکهای کردی و منافقین گذاشت کاری نتوانست به پیش ببرد، سران ضد انقلاب هم بیشتر این پول ها را خرج کردند، اما امروزه هم با

وجود اینهمه ریخت و پاش های سعودی ها، باز هم کاری به پیش نخواهند برد، کما اینکه در گذشته نیز نتوانستند کاری به پیش ببرند.

البته مشکل پول و کمک مادی کشورهای متخاصم نیست مشکل خود گروهکهای ضد انقلاب هستند که همه آنها به خطا رفتند، آنها تلاش می کنند جلو پیشرفت و آبادانی شهرهای کردنشین ایران را به خاطر منافع حزبی شان در کردستان ایران بگیرند اما در این هدف هم موفق نخواهند شد.

ضد انقلاب باید بدانند، جمال پورکریم با همه تلاش هایی که این سالها انجام داد و سو استفاده هایی که از او شد، عاقبتش چه شد؟ و این آخر و عاقبت تمام مزدوران و خودفروختگان است، مزدورانی که به وطن خود، به هم زبانان خود و به افکار میلیون ها ایرانی و کرد ایرانی خیانت می کنند.

سرنوشت شوم جمال پورکریم درس عبرتی برای دیگر جاسوسان و خودفروختگان باشد تا دست از خیانت و مزدوری برداشته و به آغوش کشور و خانواده خود بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا