عبدالله مهتدی در مقابل افشای طرح های تروریستی خود همچنان سکوت کرده است+ تشکیل کمیته حقیقت یاب ضروری است

آکام نیوز: عبدالله مهتدی سرکرده تروریست کومله که به حق این لقب برازنده چنین شخصی است، در حالی که در رسانه های مختلف فارس زبان بخصوص بی بی سی فارسی و صدای آمریکا با ژست یک فرد روشنفکر و کومله ای ظاهر می شود اما در واقعیت عمر یک جنایتکار است، جنایتکاری که به همرزمان سابق خود هم رحم نمی کند و برای حذف هر کسی که مخالف او باشد به هر شیوه ای متوسل می شود.

به گزارش آکام نیوز در روزهای گذشته شاهد بودیم تمامی اعضای اپوزیسیون کردی در مقابل طرح های لو رفته تروریستی سرکرده کومله موضع گیری کرده و همگی خواستار تشکیل یک کمیته حقیقت یاب برای بررسی این موضوع هستند اما سرکرده کومله به پادوهای خود دستور داده تا جواب احزاب کمونیستی را بدهند اما خود همچنان سکوت کرده و وظیفه پاسخگویی را به نویسنده های سایت خود داده است.

سکوت سرکرده کومله معنایی جز تایید ادعاهای شورش خراسانه کادر قدیمی و جسور کومله نیست.

عبدالله مهتدی نه امروز بلکه هیچوقت حاضر به پاسخگویی به اتهامات وارده به خود نیست چرا که از قدیم گفته اند سکوت نشانه رضاست، مهتدی باید چه چیزی را کتمان کند؟! یک حقیقت را نمی تواند انکار کرد برای همین است که از زمان افشاگری شورش خراسانه خبری از سرکرده کومله نیست، حتی خبری از بهرام رضایی معروف که جنایتهای او زبانزد خاص و عام است نیست، یا عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله زحمتکشان کردستان!

یکی از پیشمرگان کومله کمونیستی در نامه ای به آکام نیوز می نویسد؛

این کارها از مهتدی و باندش بخصوص بهرام رضایی براحتی برمی آید. در دهه های ۷۰ پیشمرگان زیادی بودند که بهرام رضایی فکر می کند نفوذی هستند آنها را به کنار رودخانه می برد و سرشان را زیر آب می کرد.

پیشمرگ کومله کمونیستی در ادامه می نویسد؛

این باند مهتدی براستی باند چاقوکشان و اراذل و اوباش هستند، باندی که با آر.پی.جی به اردوگاه ما حمله کردند، رفقای ما اقبال باپیری و برخان را برده و کتک کاری می کردند به قصد کشت آنها را با قنداق اسلحه در مقرهایشان می زدند.

همانطوریکه کومله کمونیستی اعلام کرده به دلیل اهمیت این موضوع، بسیار ضروری است یک کمیته حقیقت یابق مستقل این مسئله را بررسی کند و مهتدی را بازخواست کند و نتیجه را بدون هیچ ملاحظه ای خطاب به افکار عمومی اعلام کنند و این فرد( عبدالله مهتدی) را با حضور شاکیان، افشاگرها و کسانی که قرار بوده ترور شوند و همچنین پیشمرگان کومله کمونیستی از قبیل ارسطو گله داری، اقبال باپیری، اقبال برخان، محمود باوه ریز و مجید مارابی، به پای میز محاکمه در دادگاههای صالحه بکشانند.

این یک حقیقت است اگر امروز با این فرد برخورد نشود فردا همین اتفاق ها برای دیگران تکرار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا