اردلان فرجی سخنگوی پاچه خوار عبدالله مهتدی بدنبال چیست؟+ افشای پرونده فرجی بزودی در آکام نیوز

آکام نیوز: ارلان فرجی از اعضای کمیته مرکزی گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به کومله(شاخه عبدالله مهتدی) در یادداشتی که در سایت این گروهک تروریستی منتشر شده است، بصورت طوطی وار به تقلید از برنامه ای که اخیرا در بی بی سی فارسی تحت عنوان" بهتان برای حفظ نظام" پخش شده بود، نود درصد مطالب مطرح شده در این برنامه را به نام خود منتشر کرده و در مقدمه مطلب خود تحت عنوان حکمتیست و… دوروی سکه"، به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای بی بی سی فارسی پرداخته و بصورت طوطی وار جملات این برنامه ذکر شده را تکرار کرد!

به گزارش آکام نیوز، فرجی بدون ذکر منبع، با یادآوری مطالب مطرح شده در برنامه مضحک بی بی سی فارسی( بهتان برای حفظ نظام)، سعی کرد افکار عمومی را از اصل اتهام سنگینی که متوجه ارباب خود عبدالله مهتدی است دور کرده و ضمن منحرف کردن افکار عمومی از طراحی وحشتناک ترور یاران سابق خود در حزب کمونیست کارگری، همه کاسه کوزه ها را سر جمهوری اسلامی ایران بشکند.

این عضو منصوبی عبدالله مهتدی برای کمیته مرکزی کومله که پرونده های سنگین کیفری در ایران دارد و تحت تعقیب مراجع قضایی است و در بین پیشمرگان کومله هم هیچ مقبولیتی ندارد برای خوش آیند ارباب خود، بجای عبدالله مهتدی که متهم ردیف اول این پرونده غیرانسانی است، لب به سخن گشوده است.

فرجی برای فرار از پاسخگویی به اتهامات سنگینی که بر عبدالله مهتدی وارد شده سعی می کند تا با ترساندن حزب کمونیست کارگری و شبیه سازی این حزب با جمهوری اسلامی ایران با استفاده از همان تاکتیک معروف این گروهک تروریستی که هر منتقدی را منتسب به جمهوری اسلامی ایران معرفی می کنند، بهره برده تا این حزب را سرکوب و ساکت کند.

فرجی در یادداشت خود، بارها این حزب را به همسویی با جمهوری اسلامی ایران متهم کرده و با وارونه نمایی سعی در تشویش اذهان عمومی دارد.

حال ارتباط توطئه ترور رهبران کمونیست کارگری با جمهوری اسلامی ایران در چیست را باید خود فرجی و ارباب او پاسخ بدهند، چرا که بحث اصلی این روزها افشاگری پیشمرگ افشاگر و جسور کومله شورش خراسانه است، همان فردی که ارباب اردلان فرجی به او دستور ترور رهبران کمونیست کارگری را داده بود، فردی که وقتی به او دستور ترور امثال رحمان حسین زاده ها را می داد بیمار نبود و سالم بود اما امروز که افشاگری کرده، کومله او را بیمار روانی معرفی می کند تا باز هم با این حربه مکارانه خود، منتقدین را ساکت کند، منتقدین عبدالله مهتدی را یا مزدور جمهوری اسلامی ایران معرفی می کنند یا عامل نفوذی وزارت اطلاعات و یا بیمار روانی!

شیوه ای که سالهاست عبدالله مهتدی و باند تحت امرش، برای خفه کردن صدای افشاگرها بکار می برند و با ترساندن آنها و تخریب این افراد و ترور شخصیتی آنها، بکار می برند.

اما اردلان فرجی سابقه دار که یک مجرم فراری از کشور است و پرونده های سنگین او مفتوح هستند و بزودی افشا خواهند شد، باید بداند که آکام نیوز از یکی دیگر از توطئه های کثیف اربابش که قتل شورش خراسانه است باخبر شده است و یکی از منابع موثق خبری ما در اردوگاه زرگویزله، در این ارتباط افشاگری کرده است که بزودی جزئیات این طرح کثیف را فاش خواهیم کرد.

ناگفته نماند گروهک تروریستی کومله، برای پیاده کردن این طرح ترور خود برای ساکت کردن شورش خراسانه، در یک اطلاعیه او را بیمار معرفی کرده اند تا با کشتن او وانمود کنند شورش خودکشی کرده چون بیمار بود و ما گفته بودیم او یک بیمار روانی است!

در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این طرح بصورت اختصاصی در آکام نیوز، فاش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا