چرا آذر ماجدی پته عبدالله مهتدی را روی آب ریخت؟

آکام نیوز:آذر ماجدی همسر منصور حکمت بنیانگذار حزب کمونیست کارگری و از اعضای رهبری گروهک حکمتیست، چندی پیش در یک افشاگری ویدیویی پته سرکرده گروهک تروریستی کومله عبدالله مهتدی را روی آب ریخت و هر آنچه از عبدالله مهتدی می دانست را بر زبان جاری کرد، یک افشاگری بی نقص و بی عیب از زبان کسی که عبدالله مهتدی را بخوبی می شناسد و سالها با او در یک سنگر بوده و در یک اردوگاه زندگی کرده است.

به گزارش آکام نیوز، آذر ماجدی از دورویی سرکرده کومله گفت، سرکرده ای که براحتی فراموش کرد صدها پیشمرگ کومله توسط رقیب کومله یعنی حزب منحله دمکرات کشته شدند و امروز چون اقتضای سیاسی او ایجاب می کند باید با او در یک سنگر باشد و همین کار را هم انجام داد و خون کشته شدگان کومله را پایمال کرد.

ماجدی توافقنامه این دو گروه را نیز افشا کرد و در این ارتباط گفت؛

حزب دموکرات کردستان ایران و سازمان زحمتکشان کردستان یک توافقنامه همکاری امضاء کرده اند، تاریخ احزاب ناسیونالیست کرد مملو از امضای توافقنامه و جنگ های بقول خودشان برادرکشی بوده است، دو حزب ناسیونالیست کردستان عراق، اتحادیه میهنی و حزب دموکرات کردستان عراق، شاهد زنده اینگونه مناسبات اند، بعلاوه، دیپلماسی یک کلمه کلیدی نزد این احزاب است. دیپلماسی پرده شیکی است که بر هر گونه فساد مالی و سیاسی کشیده می شود؛ در آغوش کشیدن و ماچ کردن صدام حسین توسط مام جلال یک نمونه از این دیپلماسی است؛ به پایبوسی جرج بوش رفتن تا به عراق حمله کند نمونه دیگری از آن. همراه ساواک و رژیم سرکوبگر شاه شدن پرده ای و به پایبوسی خامنه ای رفتن پرده ای دیگر از آنست. نمونه آنقدر زیاد است که انسان از فرط وفور در مضیقه می افتد.

فساد سیاسی، مالی و اخلاقی این جریانات عشیره ای سرکوبگر و عقب مانده قومپرست آنچنان آشکار است که بهترین مدافعانشان نیز قادر به توجیه آن نیستند. تنها توجیه ای که همه شان در جیب بغل دارند، وردی است که تحت نام منافع جنبش ملی خلق کردستان می خوانند و بخود فوت می کنند.

آذر ماجدی به خوبی چهره و ماهیت واقعی عبدالله مهتدی را می شناسد برای همین است که رجوعی به سال ۱۹۹۱ میلادی کرد، زمانیکه آمریکا به بهانه اشغال کویت توسط صدام حسین، به این کشور حمله کرد و همین حمله موقعیت و جایگاه اتحادیه میهنی و پارتی را ارتقا بخشید و مهتدی هم که می دانست آمریکا این دو جریان کردستان عراق را به حکومت رسانده خود نیز برای اینکه از قافله عقب نماند و مسعود بارزانی دوم کردستان ایران شود، به حمایت از امپریالیست جهانی به سرکردگی خونخوارترین دولت تاریخ جهان یعنی آمریکا پرداخت تا شاید فرجی حاصل شود و او نیز بارزانی کردستان ایران شود.

آذر ماجدی در تحلیلی در این ارتباط گفت؛

یکی از این اشخاصی که با حمله امپریالیستی به عراق در سال ۱۹۹۱ دوستان حال و آینده اش را در میان ناسیونالیسم کرد یافت و طی این بیست سال از هیچ حرکت شنیع و غیر انسانی برای وفاداریش به ناسیونالیسم کرد فرو گذار نکرده است، عبدالله مهتدی است که در آن مقطع عضو دفترسیاسی حزب کمونیست ایران بود و اکنون پس از چند فقره چاقوکشی و اسلحه کشی در پلنوم ها و جلسات مختلف سازمانی به دبیرکل سازمان زحمتکشان کردستان بدل شده است. او همراه بارزانی و طالبانی در سال ۱۹۹۱ نقشه راه تبدیل خویش به یک رهبر ملی را در آستانبوسی امپریالیسم آمریکا پیدا کرد و طی بیست سال اخیر مانند یک شاگرد با پشتکار در راه آستانبوسی نیروهای امپریالیستی یهر کاری دست زده است.

آنها همچون همتاهایشان در عراق، به کمک بمب های آمریکا، اسرائیل و ناتو و در متن زندگی ویران شده مردم، به رهبران ملی کردستان بدل شوند و به نان و آب بیشتری برسند. این عین کاری است که در سال ۱۹۹۱ دو حزب ناسیونالیست کردستان عراق انجام دادند؛ مهتدی و هجری بخود می گویند: اگر طالبانی و بارزانی توانستند، ما از آنها چه کم داریم؟

دو حزب ناسیونالیست کردستان عراق بدنبال بمباران عراق، بیش از یک دهه تحریم اقتصادی این کشور که منجر به کشته شدن یک میلیون انسان، عمدتا کودکان و سالمندان، شد و بالاخره بدنبال تبدیل عراق به یک گورستان بزرگ به نان و نوایی رسیدند. همزمان به نوکران خالص امپریالیسم آمریکا و حاکمان خونخوار کردستان بدل شدند. کارنامه حکومت این تازه بدوران رسیده ها در کردستان عراق از کارنامه حکومت بعث صدام هم سیاه تر و خونین تر است.

موقعیت کارگر و زحمتکش کردستان بمراتب وخیم تر شده است. هر گونه اعتراض و اعتصاب هم با گلوله های ملی پاسخ می گیرد. وضعیت زنان در کردستان اسفناک است. قتل های ناموسی و خشونت علیه زنان بیداد می کند. دزدی های افسانه ای سرکردگان این احزاب و باندهای وابسته به آنها زبانزد خاص و عام است.

مهتدی و هجری هم همین رویا را در سر می پرورانند. خطر جنگ ایران را تهدید می کند. نیروهای تروریسم دولتی بسرکردگی آمریکا در لیبی و سوریه دست به عملیات نظامی زده اند و دست در لجن کثافت و ارتجاع برده و مشتی از این لجن را در لیبی بقدرت رسانده و در روسیه در دو قدمی قدرت قرار داده اند. در این شرایط چه بهتر آنکه متحدانه به پایبوسی نیروهای امپریالیستی رفت؟

و این چهره های عبدالله مهتدی را تنها یاران سابق خود بخوبی می شناسند و امیدواریم آذر ماجدی در خصوص حادثه مشکوک گردان شوان نیز که منجر به کشته شدن نیروهای قدیمی و زبده کومله شد، نیز افشاگری کند و ناگفته ها را بیان کند.

چرا که امثال شوکی خیر آبادی فرمانده گردان شوان، از کسانی بودند که اگر زنده بودند شاید امروز آنها جای عبدالله مهتدی می نشستند، اما کشته شدن بهترین نیروهای کومله و فرماندها نظامی کومله در آن مقطع مشکوک است و شاید روزی ماجدی آنها را هم افشا کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا