افشای توطئه ترور عمر ایلخانی زاده برای اولین بار بصورت اختصاصی در آکام نیوز

آکام نیوز _ اختصاصی: برای اولین بار طرح ترور عمر ایلخانی زاده توسط ابراهیم علیزاده دبیر کل گروهک تروریستی کومله _ سازمان کردستان حزب کمونیست ایران، فاش می شود.

به گزارش آکام نیوز، بعد از افشای طرح ترور رهبران کمونیست کارگری توسط شورش بایاب( شورش خراسانه)، این بار طرح ترور یکی دیگر از نیروهای قدیمی کومله ( عمر ایلخانی زاده، سرکرده کومله زحمتکشان کردستان) فاش می شود.

طرح حذف رقبا از دیرباز در گروهک کومله باب بوده و هر فردی که گزینه دبیرکلی کومله بوده، رقبایی برای جانشینی خود داشته و فرد مورد نظر برای حذف فیزیکی رقیب اصلی خود به هر اقدامی دست می زد از جمله ترور و از بین بردن رقیب اصلی خود در کومله.

در یک افشاگری جدید مطلع شدیم، ابراهیم علیزاده دبیرکل کنونی گروهک کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران، در زمان پیش از انشعاب کومله مهتدی، طرح ترور عمر ایلخانی زاده( سرکرده کنونی کومله زحمتکشان کردستان) را به رئوف پرستار( فرمانده نظامی و عضو کمیته مرکزی کومله) و جعفر امین زاده، ملقب به جعفر سور ( فرمانده نظامی، عضو قدیمی کمیته مرکزی کومله و عضو کنونی روند سوسیالیستی کومله) داده بود.

رئوف پرستار و جعفر امین زاده( جعفر سور)، هم مترسد هر فرصت و موقعیتی مناسب بودند تا شرایط ترور عمر ایلخانی زاده در اردوگاه وقت کومله در چناره، فراهم شود تا نقشه قتل فجیع عمر ایلخانی زاده را اجرا کنند.

اما هر بار که آماده اجرای نقشه ترور می شوند، با هوشیاری عمر ایلخانی زاده نتوانستند به هدف خود یعنی از بین بردن ایلخانی زاده دست پیدا کنند و ناکام می شدند.

این نقشه مدتها در ذهن ابراهیم علیزاده بوده و هیچوقت نتوانست آن را از ذهن خود بیرون کند اما با بروز انشعاب کومله مهتدی و رفتن عمر ایلخانی زاده از اردوگاه و پیوستن او به عبدالله مهتدی، این نقشه هیچوقت به مرحله اجرا در نیامد و ابراهیم علیزاده و باند نظامی تحت امر او، رئوف پرستار و جعفر امین زاده در اجرای توطئه ترور ناکام ماندند.

اما نقشه ترورها فقط منحصر به عمر ایلخانی زاده نبوده، بلکه شخص ابراهیم علیزاده هم در تیررس حملات بوده و نقشه ترور او نیز فاش شده است که گزارش بعدی آکام نیوز در همین ارتباط را حتما از طریق کانال تلگرام آکام نیوز و سایت آکام نیوز دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا