نشست خبات کردستان با گروهک آدمکش منافقین

آکام نیوز: در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، گروهک تروریستی خبات کردستان ایران نمایندگان خود را به گردهمایی منافقین در پاریس فرستاد تا با مریم رجوی تجدید پیمان کنند و سند دیگری از مزدوری و وابستگی خود را به اثبات برسانند.

به گزارش آکام نیوز، لازم است مروری داشته باشیم به نقش مخرب فرقه تروریستی رجوی و وعده های مضحک و دروغین و تکراری رجوی و خبات کردستان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران.

مسعود رجوی بعد از آزادی از زندان ساواک شاه توسط مردم خیز برداشته بود که رهبری انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران را مصادره کند ولی مردم این فرد خائن را که حتی به بنیانگزاران سازمان خیانت کرده و باعث اعدام شان شده بود را خوب می شناختند و به همین خاطر هم دست رد به سینه رجوی زدند و رجوی هم بخاطر همین از دست خلق قهرمان ایران عصبانی بود و از همان فردای پیروزی انقلاب مردم ایران شروع کرد به لنگ و لگد زدن به انقلاب نو پای مردم ایران و بعد هم که با اعلام مبارزه مسلحانه در سی خرداد سال ۱۳۶۰، جنایات و خیانت های بی شمارش به مردم ایران را استارت زد و بعد هم فرار کرده و به پاریس رفت و بعد هم در اوج جنگ ایران و عراق به عراق رفت و نوکری تمام عیار صدام حسین دیکتاتور سابق عراق را پذیرفت، بعد هم با شرکت در جنگ ایران و عراق و سرباز کشی و کردکشی و سرکوب شیعیان جنوب عراق خیانت های بیشمار و جنایات خود را علیه مردم ایران به اوج رساند.

و اما جالب تر از همه این بود که رجوی بعد از فرار از ایران پشت سرهم وعده سرنگونی چند هفته ای و شش ماهه را می داد و هر سال هم در عید نوروز می گفت سال دیگر عید ایران هستیم، سال دیگر تهران هستیم و خلاصه اینکه بعد از به اصطلاح عملیات چهل چراغ گفت؛ امروز مهران را آزاد کردیم و فردا تهران را آزاد می کنیم که با همین توهمات ابلهانه همه نیروهای نگونبخت سازمان به قتلگاهی تحت عنوان عملیات سرنگونی فروغ جاویدان فرستاد و بیش از ۱۲۰۰ نفر کشته و مفقود شدند و شکست خورده به لانه خود در اشرف برگشتند.

اما نتیجه این شد که سالها بعد بجای "امروز مهران فردا تهران" شد "فردا تیرانا"!

مسعود که بعد از سقوط صدام حسین مفقودالاثر است و ارتش به اصطلاح آزادی بخش هم خلع سلاح شده و مفتضحانه از کشور عراق به کشور آلبانی منتقل شد و تبدیل شده به خانه سالمندان و الان هم که این فرقه با سونامی ریزش نیرویی و فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی مواجه می باشد.

ولی با این حال هم سران فرقه و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی از رو نرفته و اعلام آماده باش و تظاهرات در حمایت از کنفرانس ضد ایرانی دولت آمریکا در کشور لهستان کردند تا باز هم به فریب نیروهای نگونبخت سازمان با وعده های دروغین و تکراری سرنگونی این بار اما توسط کانون های دروغین شورشی بپردازند چونکه دیگر ارتش آزادی بخش فاتحه اش خوانده شده و تبدیل به یک خانه سالمندان شده است.

اما در این خیمه شب بازی پاریس که تحت عنوان تظاهرات حمایت از مردم ایران و تقویت کنفرانس ضد ایرانی دولت آمریکا در کشور لهستان آبی برای مریم عضدانلو رئیس جمهور مادام العمر گرم نشده، خبات کردستان به استقبال او رفت!

خباتی که با آدمکش ترین و بی منطق ترین سازمان تروریستی جهان یعنی منافقین دست دوستی داده و پیمان خواهرخواندگی امضا کرده است.

گروه خبات بعنون یک گروه کردی منطقه ای جدایی طلب ؛ متعاقب پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسط شیخ جلال الدین حسینی برادرکوچکترشیخ عزالدین حسینی تاسیس وشروع به فعالیت های ضد انقلابی کرد.
خباتی ها از نوجوانان روستایی فریب خورده استفاده می کردند در دهه ۶۰، در نوارهای مرزی کردستان بخصوص در چومان، این گروهک فعالیت زیادی انجام می داد،

خباتی ها دوشادوش منافقین در دهه ۶۰ سربازان ایرانی را اسیر کرده تحویل منافقین می دادند تا پاداش بگیرند.

خباتی ها سرهای زیادی از بدن جدا کردند و پاداش آن را از رجوی گرفتند.

ماموستا( سید جلال حسینی) با برادر(رجوی) در دهه ۶۰ دیداری دوستانه داشت و در آن زمان پیمان مهمی بین این دو گروه آدمکش بسته شد.

قرار شد خباتی ها سر بسیجی ها و پاسدارها و سربازها را ببرند و از طریق منافقین تحویل صدام بدهند و بعد پاداش خودشان را هم گرفتند، کار اینها همین بود، مبارزه این گروهها همین است، آنها از این طریق امرار معاش می کنند.

هنوز افکار عمومی فراموش نکرده که شلیک آرپی جی ۷ ؛ کوهستان کانی ابراهیم را درهم کوبید و این گروه، یکرمرزبانان غیور و شجاع را متلاشی کردند و سکوتی سهمگین از این جنایت هولناک تمام کانی ابراهیم را فرا گرفت.

هیچکس را یارای مخالفت با این جنایت های هولناک نبود و بدین صورت برگی دیگر از جنایات هم پیمان رجوی برای دریافت پاداش از صدام رقم خورد.

این است چهره کثیف و ضدانسانی تروریستهای وحشی خون آشام خبات و سایر هم پالگی هایشان از جمله سازمان مجاهدین، دمکرات و کومله که تماما از یک آخورتغذیه می شوند .

پس نباید از دیدار این دو گروهک در گردهمایی منافقین زیاد متعجب بود، دو سازمان آدمکش، بعد از مدتها، دیداری تازه می کنند، برنامه های آتی را طراحی می کنند و آماده اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا