نشست ورشو؛ سایه روشن یک شکست دیگر برای گروهکهای تروریست کردی و آمریکا

آکام نیوز: اجلاس دو روزه ورشو به پایان راه خود رسید، نشستی که به میزبانی لهستان و تدارک پر هیاهوی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، همراه بود، اما چنانچه انتظار می رفت این نشست خیمه شب بازی، چیزی فراتر از یک رهآورد تبلیغاتی گذرا را در بر نداشت.

به گزارش آکام نیوز، این نشست گرچه قرار بود جور دیگری پیش برود اما ماحصل آن عقب‌نشینی تاکتیکی از جانب دعوت‌کننده اصلی یعنی آمریکا بود و یکی دیگر از تلاش‌های کاخ سفید در راه ایجاد ائتلاف چند جانبه علیه ایران شکست خورد و خالی ماندن صندلی های این اجلاس، آبرویزی بزرگی برای آمریکا و حامیانش بود.

گذشته از این با آنکه روسیه از این نشست بعنوان یک سیرک نام برد، اما گروهکهای تروریست کردی بعنوان دلقک این سیرک و خیمه شب بازی، تلاش زیادی کردند تا از جانب اربابان عرب و صهیونیست و آمریکای خود، به نشست دعون شوند. اما تلاش ها به ثمر نرسید و ارباب نوکران خود را دعوت نکرد چرا که اربابان هم بخوبی می دانند این گروهکها عددی نیستند و تنها از آنها استفاده تبلیغاتی می کند.

در واقع این طور به نظر می‌آید که پس از اعمال نافرجام تحریم‌های ظالمانه توسط آمریکایی‌ها، ضد انقلاب بدنبال آن بود تا از آب گل آلود ماهی بگیرد.

برای گروهکهای کردی، آدمکش بودن صهیونیست ها مهم نیست، کودک کش بودن صهیونیست ها مهم نیست، جنایتکار بودن دولت تروریست پرور آمریکا مهم نیست، رفتارهای وحشیانه عربستان و جنایتهای این رژیم بر علیه کودکان یمنی مهم نیست، برای این گروهکها مهم آن است که عددی حساب شوند و فردا روزی با کمک اربابان، بارزانی و طالبانی کردستان ایران شوند.

اما ذهی خیال باطل چرا که مردم ایران مزدوری و وطن فروشی امروز گروهکها را هیچوقت فراموش نخواهند کرد.

ضد انقلاب برای همدستی با یک ائتلاف ضد ایرانی از آخرین بلیط‌های بخت‌آزمایی خود استفاده کردند اما نتیجه ای جز شکست بدست نیاورند.

همسویی گروهکهای تروریست کردی با آمریکا، عربستان و صهیونیست ها به اوایل دهه ۶۰ بر می گردد، همسویی که برای مردم کردستان ایران، دست آوردی جز ترور، ایجاد فضای رعب و وحشت، ناامنی، بیکاری و فقر نداشته است و این را مردم فراموش نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا