تلاش امجد حسین پناهی برای حذف رضا کعبی؟!

آکام نیوز: برابر اخبار دریافتی از اردوگاه گروهک موسوم به کومله زحمتکشان کردستان، باخبر شدیم، امجد حسین پناهی که چند هفته ای است بعد از اخراج از کشور آلمان به اردوگاه کومله زحمتکشان کردستان، شاخه عمر ایلخانی زاده ملحق شده است، قصد دارد تا در یک فرصت مناسب و به مرور زمان، جایگزین رضا کعبی معاون اول عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله زحمتکشان کردستان شود.

به گزارش آکام نیوز، خصومت و دشمنی عبدالله مهتدی با رضا کعبی بعد از ماجرای سوء قصد نافرجام به جان رضا کعبی بیشتر و بیشتر شده است.

دو سال قبل زمانیکه یکی از پیشمرگان کومله، قصد داشت رضا کعبی را ترور کند، و ناکام ماند، انگشت اتهام به سوی عبدالله مهتدی دراز شد.

در آن زمان رسانه های وابسته به عبدالله مهتدی تلاش کردند تا این ترور نافرجام را به گردن جمهوری اسلامی ایران بیاندازند اما آکام نیوز گزارش هایی با سند و مدرک منتشر کرد که نشان داد این اقدام کار جمهوری اسلامی نبود و دسیسه شخص عبدالله مهتدی برای حذف رضا کعبی بوده است.

عبدالله مهتدی که آبروی خود را در خطر می دید از آن زمان تا کنون دشمن پنهانی رضا کعبی بوده و به همین دلیل دور از ذهن نیست امجد حسین پناهی با برنامه و با هدف، به کومله زحمتکشان کردستان ملحق شده باشد و با این کار زمینه های حذف رضا کعبی از سیاست را فراهم آورده و خود جایگزین او شود تا عمر ایلخانی زاده را در مشت خود نگهدارند.

آکام نیوز در حال بررسی بیشتر این موضوع است و در همین ارتباط با برخی همکاران خود در اردوگاه کومله تماس گرفته تا جزئیات بیشتر این ماجرا روشن شود که به محض دریافت اطلاعات بیشتر، جزئیات آن به سمع و نظر خوانندگان عزیز خواهد رسید.

شایان ذکر است امجد حسین پناهی از یاران بسیار نزدیک عبدالله مهتدی بود که در چرخشی ۱۸۰ درجه ای و در کمال بهت و حیرت پس از اخراج از آلمان به جرم قتل سمیرا حسین پناهی دختربچه ۱۳ ساله کردستانی، به کومله زحمتکشان کردستان، ملحق شد.

او در حال حاضر در هلگورد به سر می برد و همزمان با این ماجرا، رفیق حسین پناهی برادر امجد نیز همراه با تعدادی از پیشمرگان کومله عبدالله مهتدی از اردوگاه خارج شده اند.

منتظر اخبار داغ آکام نیوز در ارتباط با حواشی به وجود آمده در کومله باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا