فوری/ سفر غیرمنتظره عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله و امجد حسین پناهی به اروپا

آکام نیوز: سرکرده گروهک کومله زحمتکشان کردستان، اردوگاه کومله را ترک کرد و به همراه امجد حسین پناهی، برادر رامین حسین پناهی راهی اروپا شد.

به گزارش آکام نیوز، این روزها اردوگاههای زرگویز و زرگویزله گروهک کومله، درگیر بحرانی جدی هستند و همزمان با خروج بیش از ۴۰ پیشمرگ گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران ( شاخه عبدالله مهتدی ) از اردوگاه زرگویزله و پیوستن به جناح رقیب( کومله زحمتکشان کردستان، به سرکردگی عمر ایلخانی زاده)، عبدالله مهتدی اعلام آماده باش داد.

افشای تحولات داخلی گروهک تروریستی کومله، سفر غیرمنتظره عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله به اروپا

۲ روز بعد از اعلام آماده باش، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله، ۴۰ پیشمرگ خود را مامور حمله مسلحانه به اردوگاه کومله ایلخانی زاده کرد.

نیروهای کومله به سمت اردوگاه کومله زحمتکشان کردستان تیراندازی کردند که گفته می شود تعدادی از پیشمرگان زخمی شده اند.

با دخالت نیروهای آسایش اتحادیه میهنی کردستان عراق، پیشمرگان گروهک کومله مهتدی از محل مورد نظر دور شده و به اردوگاه خود در زرگویزله بازگشتند.

اما سه روز بعد از این تیراندازی و حمله به اردوگاه کومله ایلخانی زاده، عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک کومله زحمتکشان کردستان به همراه امجد حسین پناهی اردوگاه را ترک کرده و راهی اروپا شدند.

امجد حسین پناهی برادر رامین حسین پناهی و رفیق حسین پناهی که به تازگی از کشور آلمان اخراج شده به قصد تشکیل جلسات محرمانه با اعضای کمیته های خارج کشور کومله با عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله، راهی چند کشور شده اند و در حال حاضر در اردوگاه حضور ندارند.

یک منبع آگاه در همین ارتباط گزارش داد که عمر ایلخانی زاده در حال حاضر در آلمان حضور دارد و جلسه مهمی در شهر فرانکفورت با اعضای کومله برگزار کرده است.

همچنین قرار است در روزهای آینده عمر ایلخانی زاده و امجد حسین پناهی راهی سوئد و کانادا شوند تا ضمن دیدار با اعضای کمیته خارج کشور کومله، در خصوص نحوه عضوگیری از نیروهای کومله مهتدی و همچنین چگونگی اعزام تیم های مسلح به داخل کشور و دریافت کمک های مالی از برخی سیاستمداران کشورهای اروپایی، که با سرویس های جاسوسی مرتبط هستند، مذاکره و گفت و گو کنند.

گفته می شود عمر ایلخانی زاده موفق شده برخی نیروهای عبدالله مهتدی در خارج کشور را مجاب کند تا به کومله زحمتکشان کردستان ملحق شوند.

بعد از برگزاری این جلسات محرمانه، عمر ایلخانی زاده و امجد به اردوگاه باز می گردند تا در هلگورد نیروهایی را برای اعزام به داخل کشور، آماده کنند.

همچنین بهرام رضایی معروف به بهرام ره ش، از اعضای قدیمی کومله نیز مجددا به کومله ایلخانی زاده بازگشته و به او پست فرمالیته فرماندهی شورای نظامی داده شده است.

در واقع این پست همان پست قدیمی بهرام رضایی است و بعد از خروج پرسروصدای بهرام رضایی از کومله گویا عمر ایلخانی زاده همچنان به او بی اعتماد است به همین خاطر همان پست قبلی را به او داده است، پستی که در واقع بازی با جان بهرام رضایی است چرا که او موظف خواهد شد همراه بعضی تیم های مسلح به داخل کشور عزیمت کند و هر آن امکان دارد در درگیری کشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا