خبرفوری/ دو پیشمرگ گروهک کومله زحمتکشان کردستان کشته شدند+ تصاویر

آکام نیوز: یک منبع موثق ساعاتی پیش از شمال عراق خبر داد که دو پیشمرگ گروهک موسوم به کومله زحمتکشان کردستان (شاخه عمر ایلخانی زاده) در یک سانحه مشکوک کشته شدند.

به گزارش آکام نیوز، شامگاه ۵ شنبه مقارن ساعت ۱۹:۳۰ به وقت اربیل، ترمز خودروی ون گروهک کومله زحمتکشان کردستان، بریده و در نتیجه خودرو واژگون شد.

در این خودروی ون ۳ پیشمرگ کومله ایلخانی زاده، حضور داشتند که یک زن و یک مرد به نام های لیمو کریمی و فرماند زیئووس وکیلی کشته شدند و یک نفر نیز به شدت زخمی شده است.

پیشمرگان کومله عازم منطقه هلگورد محل فرماندهی ویژه آموزش نیروهای پیشمرگ برای حضور در داخل کشور، بودند که در محور مواصلاتی بالیسان _ سرچاوه کشته شدند.

یک منبع مطلع گزارش داد که پیشمرگان کومله در حال عبور از روستای وه ری حدفاصل نواوه و میرگه سه ر در نزدیکی بیتواته دچار این سانحه مشکوک شده اند.

دو پیشمرگ گروهک تروریستی کومله کشته شدند

پیشمرگان کشته شده از افرادی بودند که مخالف بازگشت به داخل کشور برای عملیات مسلحانه بودند و در چند محفل درون گروهی از تمایل خود برای پیوستن به کومله مهتدی سخن گفته بودند.

احتمال تعمدی بودن این حادثه وجود دارد چرا که مسیر تصادف یکی از جاده های بی خطر منطقه بود.

خودروی ون سفید رنگ کومله که متلاشی شده است، در حال عبور از روستای وه ری حدفاصل نواوه و میرگه سه ر در نزدیکی بیتواته بوده و هم اکنون به اردوگاه کومله منتقل شده است.

خبرهای تکمیلی در همین ارتباط متعاقبا منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا