استعفای جمعی ۸ عضو ارشد گروهک کومله؛ حمله عبدالله مهتدی به ۸ عضو مستعفی گروهک کومله

آکام نیوز: همانطوریکه روز گذشته اعلام شد، ۸ عضو رسمی کومله از جمله سردبیر سایت رسمی کومله، چند عضو کمیته مرکزی و مسئول دفتر عبدالله مهتدی، از عضویت در این گروهک کناره گیری کردند.

به گزارش آکام نیوز، در پی استعفای ۸ عضو قدیمی و شناخته شده گروهک کومله، شاخه عبدالله مهتدی، سرکرده گروهک کومله در سایت رسمی این گروهک، ضمن حمله به اعضای خود، اعلام کرد از این پس آنها عضو کومله نیستند و حق ندارند در مورد کومله اظهارنظر کنند.

۸ عضو گروهک کومله اعلام کرده بودند به دلیل خودسری های عبدالله مهتدی، عدم مشورت مهتدی با اعضای کمیته مرکزی در تصمیم گیری ها، حضور خودسرانه در نشست های مکرر با اپوزیسیون ایرانی، بی توجهی به نظرات اعضای کومله و چند دلیل مهم دیگر، از عضویت در گروهک کومله کناره گیری کرده و حاضر نیستند دیگر با این گروهک همکاری داشته باشند.

در مقابل عبدالله مهتدی نیز اعلام کرد که این افراد حق نداشتند بیانیه خود را علنی کنند و باید بیانیه را تحویل شخص دبیرکل کومله می دادند!

این در حالی است که ۸ عضو کومله گفته بودند بارها با سرکرده کومله صحبت کرده بودند اما نتیجه ای حاصل نشد و عبدالله مهتدی توجهی به نظرات و دیدگاههای کمیته مرکزی ندارد و خودسرانه رفتار می کند.

سایت رسمی کومله از این ۸ عضو قدیمی کومله به عنوان افرادی بی اخلاق و بی پرنسیب یاد کرده و تاکید کرد که حاضر به پاسخگویی در خصوص اتهاماتی که این ۸ عضو کومله به سرکرده کومله زده اند نیستند!

حمله عبدالله مهتدی به 8 عضو مستعفی گروهک تروریستی کومله

اسامی اعضای رهبری کومله که از سمت خود کناره گیری کرده اند عبارتند از؛

انور محمدی، عضو سابق دفتر سیاسی و رهبری کومله، فاروق وکیلی عضو سابق کمیته مرکزی و رهبری کومله، سالار پاشایی، عضو سابق کمیته مرکزی کومله و رهبری کومله، سوران پالانی، عضو سابق معاونت کمیته مرکزی و رهبری کومله، جلیل آزادیخواه، مسئول سابق ارتباطات ایرانی و کردستانی و رهبری کومله در آمریکا، انور اسد زاده، نویسنده، سردبیر سابق سایت رسمی کومله آسوی روژهه لات و رهبری کومله، بهروز امین پور، مسئول سابق دفتر دبیرکل کومله، امین سرخابی، محقق سیاسی و کارشناس کومله و کادر اطلاع رسانی.

یک منبع موثق اعلام کرد که این افراد قصد دارند به کومله زحمتکشان کردستان، شاخه عمر ایلخانی زاده ملحق شوند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا