غوغای رسانه ای حکمتیست ها و کومله همزمان با محاکمه عوامل نفوذی؛ دادگاه اعضای حکمتیست برگزار شد

آکام نیوز: طراحی سوخته برای انحراف اعتراض‌های مردمی، حکایت توطئه‌ای تدارک دیده شده از سوی گروهکهای خارج نشینی بود که توسط چند لیدر به اجرا گذاشته شد اما این توطئه نیز همچون توطئه های سالهای گذشته ضد انقلاب، باز هم نقش بر آب شد.

به گزارش آکام نیوز، اوایل دستگیری اسماعیل بخشی از کارگران نیشکر هفت تپه که متاسفانه به دام کمونیست ها افتاده بود، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طبق اعترافات اسماعیل بخشی و اسنادی که ارائه شده، این فرد ارتباط و مراوده‌هایی با احزاب کمونیستی در خارج از کشور داشته است.

بعدها مشخص شد این احزاب کمونیستی، حزب کمونیست کارگری و حکمتیست ها هستند.

اسماعیل بخشی‌، از لیدرهای اصلی تجمعات هفت تپه ارتباطاتی با برخی از عناصر تشکل‌های منحله چپ با عقبه کمونیستی فعال در داخل و خارج از کشور برقرار کرد.

سرپل اصلی هدایت تجمعات هفت تپه متمایل به آشوبگری در سوئد مستقر بود.

با پخش مستند طراحی سوخته از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران و اعترافات دو بازداشتی اعتراضات هفت تپه، ابعاد تازه‌ای از جریان‌سازی و تلاش معاندین و ضد انقلاب خارج نشین برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران روشن‌ شد.

در ابتدا ماجرا از آنجا آغاز شد که جمعی از کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در اعتراض به حقوق‌های پرداخت نشده خود تجمعاتی برگزار کردند.

حقوق‌هایی که پنج ماهی بود که پرداخت نشده و صاحب نظران و فعالان کارگری ریشه مشکلات ادامه‌دار این شرکت را مربوط به سال ۱۳۹۴ می‌دانستند، زمانی که صددرصد سهام این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد. جریان‌های حکمتیست و کمونیست کارگری و همچنین مارکسیست ها و تجزیه‌طلبان کومله، از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و به کمک عوامل خود فریفته ای نظیر اسماعیل بخشی و سپیده قلیان سعی در ایجاد آشوب، ملتهب نشان دادن فضای اعتراضات به حق مردمی و وارد کردن خسارت به اموال عمومی را داشتند که تمامی این اقدامات در راستای القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

این جریانات کمونیستی با سناریوی از پیش تعیین شده آن‌هم با شناسایی و آموزش افراد، وارونه‌سازی مطالبات به حق مردم، وانمود می‌کردند که مردم مخالف اساس نظام و رهبری هستند و حال آنکه اعتراض مردم به مشکلات اقتصادی و به‌ویژه بحث بیکاری که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک مطالبه به حق بود.

طبق اعترافات اسماعیل بخشی جریاناتی معاند از مدتها قبل در بین کارگران هفت تپه حاضر شده و آموزش‌های لازم را برای زمان اعتراضات به برخی افراد مستعد یاد داده بودند.

بخشی اعتراف کرد؛ در نشستهای مختلفی که در تهران با این سرپل‌ها داشته بحث گسترش اعتراضات صنفی و کارگری مطرح شده و آنها تاکید داشتند تا این اعتراضات هفت تپه به سایر اعتراضات صنفی کشور گره زده شود.

اسماعیل بخشی گفت: به من مأموریت داده شد تا از تمام اعتراضات فیلم و عکس تهیه کنم و در اختیار این افراد برای بهره‌برداری لازم قرار دهم که این کار را هم به درستی انجام دادم.

حال بعد از گذشت چند ماه و تکمیل تحقیقات اولیه، قرار است فردا یکشنبه سیزدهم مردادماه ۱۳۹۸، عوامل وابسته به کمونیست کارگری از جمله، اسماعیل بخشی، علی نجاتی، سپیده قلیان، امیر امیرقلی، ساناز الهیاری، امیر حسین محمدی فرد، عسل محمدی و عوامل نشریه کمونیستی گام به پای میز محاکمه بروند.

نکته جالب توجه این است که همزمان با برگزاری این دادگاه، گروهکهای کومله کمونیستی، حزب کمونیست ایران، کمونیست کارگری و حکمتیست غوغای رسانه ای بزرگی به راه انداخته اند تا مسیر دادگاه را به انحراف بکشانند.

گروهکهایی که با حمایت کامل خود از نیروهای داخلی شان، نشان دادند که اعترافات اسماعیل بخشی و سپیده قلیان کاملا درست بوده و این افراد، از نفوذی های این جریان ها بودند.

گروهکهای مارکسیستی در فراخوانی از هواداران خود خواستند تا در تظاهراتی مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم شرکت کنند و برای آزادی نیروهای نفوذی خود، تلاش کنند.

متاسفانه در این بین باز هم شاهد بودیم، سلبریتی هایی نظیر مهناز افشار در زمان طرح ادعاهای دروغ اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه شدن توسط وزارت اطلاعات، با این فرد عکس یادگاری گرفته و به حمایت تمام قد از این عنصر کمونیست پرداختند!

این نوع حمایت های رسانه ای وسیع از سوی مارکسیست ها هم جای هیچ شک و شائبه ای باقی نمی گذارد که پشت پرده اعتراضات هفت تپه یک سری افراد خودفروخته حضور داشتند تا به قول معروف از آب گل آلود ماهی گرفته و به اهداف سیاسی و حزبی خود دست پیدا کنند که این بار نیز با هوشیاری کارگران و نهادهای امنیتی و نظامی ناکام ماندند و باز هم ضد انقلاب همچون ۴۰ سال اخیر، رسوا شد.

شایان ذکر است برخی کانال های تلگرامی و رسانه های وابسته به گروهک کومله کمونیستی و حکمتیست، در حال خبرپراکنی از روند محاکمه نفوذی ها هستند و همین حمایت های وسیع نشان می دهد که قطع به یقین اسماعیل بخشی، عسل محمدی، سپیده قلیان و نیروهای دیگر نفوذی در بین کارگران شریف هفت تپه، از اعضای مخفی کمونیست ها بودند و این مسئله با این موج حمایت های رسانه ای غیرقابل کتمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا