عبدالله مهتدی و ناهید بهمنی به یک حزب جدید ملحق شدند!

آکام نیوز: با وجود مخالفت اعضای کمیته مرکزی، عبدالله مهتدی و ناهید بهمنی به عضویت شورای رهبری گروه جدید موسوم به شورای مدیریت گذار، در آمدند.

به گزارش آکام نیوز، در کمال بهت و حیرت اپوزیسیون و گروهکهای دیگر ضد انقلاب، کومله و دمکرات رسما به عضویت شورای جدید موسوم به مدیریت گذار ملحق شد و همین مسئله باعث خشم و عصبانیت نیروهای پیشمرگان کومله و دمکرات هم شده است.

گروه تازه تاسیس تحت حمایت انگلیس، موسوم به شورای مدیریت گذار به سرکردگی حسن شریعتمداری، طی روزهای ۶ و ۷ مهرماه سالجاری، در لندن، فعالیت های خود را رسما آغاز کرد.

هدف از تاسیس این گروهک جدید، فعالیت بعد از جمهوری اسلامی اعلام شده است و این اتفاق همزمان با سخنرانی ترامپ در سازمان ملل متحد، افتاده است.

از اعضای غیررسمی این گروه می توان به نام های شیرین عبادی، رضا ربع پهلوی،شهریار آهی و… اشاره کرد.

سخنگوی رسمی این شورا نیز شهریار آهی است.

اما نکته قابل تامل حضور عجیب سرکردگان گروهک کومله و دمکرات، در جمع اعضای رهبری این گروه جدیدالتاسیس است.

عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله و ناهید بهمنی عضو دفتر سیاسی گروهک کومله و همسر عبدالله مهتدی از اعضای رهبری این شورا هستند!

از حزب منحله دمکرات کردستان ایران نیز گلاله شرفکندی و یزدان شهدایی در جمع اعضای رهبری این شورا حضور دارند.

کومله ایلخانی زاده، حزب دمکرات، شاخه مصطفی مولودی، کومله کمونیستی، کمونیست کارگری، خبات کردستان و حزب آزادی کردستان از گروههایی هستند که نسبت به حضور کومله و دمکرات در جمع اعضای این شورا بشدت معترض هستند.

هواداران گروهکها نیز در خصوص حضور قابل تامل کومله و دمکرات در این شورا، اعلام کرده اند، حضور سرکردگان کومله و دمکرات در جمع اعضایی که در زمان رژیم ستم شاهی، از مسئولان بودند و همچنین اعضایی از منافقین هیچ توجیهی ندارد.

گروهک کومله کمونیستی نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد، همین حضور سرکردگان کومله و دمکرات در شورای مدیریت گذار نشان می دهد که این سران، برای رسیدن به قدرت به هر ریسمانی چنگ می زنند و به هیچ عنوان منافع مردم کردستان برای آنها اهمیتی ندارد و هر کجا احساس کنند می توانند به قدرت برسند در آن جمع حضور پیدا می کنند.

یک دیدگاه

  1. سران احزاب کرد همگی کمونیست ورشکسته و تجزیه طلبان مخفی و آشکار که خواسته و یا ما خواسته همراه رژیم نکبت اسلامی هستند . این جماعت همگی از آزادی و دموکراسی سو استفاده میکنند و باج خواهی ، افرادیکه به تمامیت ارضی ایران و پرچم ملی شیر و خورشید اعتقاد ندارند نمی‌توانند در انقلاب زن زندگی آزادی شرکت داشته باشند ، نظام سیاسی سکولار دموکرات ایران آزاد توسط ملت ایران در یک رفراندوم آزاد در پس از سرنگونی رژیم نکبت اسلامی انتخاب خواهد شد ، یک کشور داریم بنام ایران و یک ملت بنام ملت ایران ، قانون اساسی مدرن بر پایه قوانین حقوق بشری برای حقوق مساوی شهروندی همه ایرانیان ، ثروت ملی ایران به تناسب نیاز منطقه برای همه نقاط ایران خرج خواهد شد ، رفاه و امنیت و عدالت برای همه ایرانیان ، ولی به هیچ فرد و یا گروهی اجازه سو استفاده از آزادی و دموکراسی برای تجزیه ایران داده نخواهد شد . تجزیه طلبان از هر نوع را دوم اتلاف وقت حذف و با پرچم جعلی و بهانه های بنی اسراییلی زبان محلی به نقاطی در آفریقا و آمازون ارشاد خواهند کرد.
    امروزه ثابت شده که صدام حسین در مورد تجزیه طلبان درست عمل میکرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا