لزوم هوشیاری مردم کردستان در مقابل نقشه شوم ضد انقلاب/ گروهکهای کردی قصد منحرف کردن تجمعات مردمی را دارند

آکام نیوز: همزمان با حمله ارتش ترکیه به شمال سوریه، مردم کردستان در اعتراض به این اقدام نظامی ترکیه، دست به تجمعاتی در سطح شهرهای مختلف کردنشین کشورمان زدند.

به گزارش آکام نیوز، برخی اخبار رسیده حاکی از آن است که سرکردگان کومله و دمکرات به نیروهای مخفی خود در شهرهای کردنشین دستور داده اند تا با حضور در جمع مردم معترض، شعارهای انحرافی داده و مسیر این تجمعات را به سمت دیگری هدایت کنند.

هواداران اندک کومله و دمکرات در شهرهای مختلف از جمله سنندج، مریوان، سقز، سرپل ذهاب و… با حضور در جمع مردم، شعارهای دیکته شده سرکردگان ضد انقلاب بر علیه جمهوری اسلامی را سر می دادند که با مقاومت مردم کردستان در مقابل این شعارهای انحرافی، ضد انقلاب راه به جایی نبرد.

نیروهای امنیتی کشورمان با اطلاع از این موضوع، ضمن شناسایی اغتشاشگران، تعدادی از لیدرهای آنها و عوامل اصلی وابسته به کومله و دمکرات را دستگیر کرده اند.

رسانه های ضد انقلاب نیز با انتشار اخبار لحظه به لحظه از این تجمعات، نام دستگیرشدگان خود را به نام دستگیری مردم کردستان، جا زده و در رسانه های خود با آب و تاب منتشر می کنند.

برخی اخبار رسیده از شهرهای کردنشین حاکی از آن است علی رغم تلاش چندروزه ضد انقلاب برای سوء استفاده از اهداف تجمع کنندگان، راه به جایی نبرده اند و مردم کردستان با شعارهای مرگ بر آمریکا، پاسخ محکمی به نوکران آمریکایی در شمال عراق دادند.

شایسته است مردم عزیز کردستان در جریان این تجمعات مراقب دسیسه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده مردم کردستان و ملت ایران باشند و اجازه ندهند از تجمعات آنها استفاده ابزاری و تبلیغاتی شود.

جمهوری اسلامی ایران نیز موضع خود را در قبال حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه اعلام کرده و نشان داده همچون همیشه تنها جمهوری اسلامی ایران است که در عمل دوست و متحد کردهاست و آمریکا و متحدانش هرگز نه تنها دوست کردها نبوده اند بلکه دشمن دیرین کردها هم هستند و این برای کردها دیگر روشن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا