حمله تند صلاح مازوجی به عبدالله مهتدی

آکام نیوز: صلاح مازوجی نفر دوم گروهک کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران، اخیرا مطالب و سخنان تندی را بر علیه همسنگر دیروز خود، عبدالله مهتدی، انجام داده است.

به گزارش آکام نیوز، صلاح مازوجی با عباراتی همچون ناسیونالیزم کرد و منفعت طلب، عبدالله مهتدی سرکرده کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران را مورد خطاب قرار داده است.

از بحث مذاکره با جمهوری اسلامی ایران گرفته تا موضوع اتحاد کومله با مجاهدین خلق و شرکت در گردهمایی نیویورک و همچنین دوستی و نزدیکی با اپوزیسیون فارس و حزب دمکرات کردستان ایران از موارد مورد انتقاد صلاح مازوجی است.

مازوجی عبدالله مهتدی را فرد منفعت طلبی می داند و بر این باور است که باد بر هر سمت بوزد عبدالله مهتدی نیز به همان سمت خیز بر می دارد و این یعنی سرکرده کومله، تنها به فکر منافع شخصی و حزبی و جایگاه خود در مقام دبیراول کومله است.

عبدالله مهتدی که اخیرا با گروه جدید موسوم به شورای مدیریت گذار نیز متحد شده است، انتقادات بیشتری را به سوی خود می بیند.

صلاح مازوجی بارها در محافل درون حزبی خود و در نشریات حزب کمونیست کارگری و حکمتیست به این سیاست های تک روانه عبدالله مهتدی تاخته و او را کمونیستی می داند که به باورهای خود پشت کرد و بخاطر موقعیت و جایگاه شخصی خود از یک کمونیست دو آتیشه به یک ناسیونالیست دو آتیشه تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا