تلاش عجیب کمونیست ها و رسانه های کومله برای سلب آزادی دستگیرشدگان هفت تپه

آکام نیوز: در چند روز گذشته، تعداد زیادی از کارگران زندانی نیشکر هفت تپه با دستور رئیس قوه قضائیه و با سپردن وثیقه از زندان آزاد شدند.

به گزارش آکام نیوز، در پی دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر آزادی کارگران زندانی، گروه های مارکسیستی و کمونیستی که شبانه روز تلاش می کنند این کارگران را منتسب به خود اعلام کنند، ضمن ابراز نگرانی از آزادی کارگران اعلام کردند که این آزادی ها بخاطر تلاش های ما بوده و موقتی هستند.

روز شنبه چهارم آبان ماه سپیده قلیان، ساناز الهیاری، عاطفه رنگریز، مرضیه امیری ، امیر امیر قلی و امیرحسین محمدی فرد به همراه اعضاء هیأت تحریریه نشریه گام با سپردن وثیقه از زندان آزاد شدند.

گروه های کمونیستی از جمله کومله کمونیستی، که گویا از آزادی این افراد خوشحال نیستند اعلام کرده اند که این آزادی ها بخاطر تلاش های کمونیست ها بوده و موقتی است!

گروهک های کمونیست کارگری، حکمتیست و کومله کمونیستی، با انتشار این نوع اخبار جهت دار تلاش می کنند تا بار دیگر برای این افراد، مشکل تراشی کنند تا آنها را ترغیب به دادن اطلاعیه و بیانیه های تند کنند و بار دیگر با زندانی شدن احتمالی این افراد، کمونیست ها برای خود خوراک تبلیغاتی و رسانه های تهیه کنند.

گروهک های حکمتیست و کومله کمونیستی در بیانیه ای که منتشر کرده اند مدعی هستند سپیده قلیان، عاطفه رنگریز، مرضیه امیری، ساناز الهیاری و عسل محمدی نمایندگان به اصطلاح جنبش های وابسته به این گروهکها هستند.

گروهک کومله کمونیستی حتی مدعی شده که سپیده قلیان، عاطفه رنگریز، مرضیه امیری، ساناز الهیاری و عسل محمدی بدیل فمینستهای اسلامی، بدیل فمینیست های لیبرال و بدیل فمینیست های پرو غرب هستند.

رسانه های وابسته به کومله و حکمتیست، با یادآوری مصاحبه های جنجالی این دستگیرشدگان، بار دیگر تلاش می کنند تا در روزهایی که زندانیان آزاد شده، به آغوش خانواده خود بازگشته اند، آنها را وسوسه کرده و دچار مشکل جدی کنند.

امید است کارگران عزیز و زحمتکش هفت تپه و زندانیان آزاد شده مراقب دسیسه های دشمن باشند و باید بدانند که آزادی این افراد، مایه نگرانی ضد انقلاب شده و تلاش های رسانه ای دشمن برای بازگشت آنها به زندان آغاز شده است، مراقب دشمن باشیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا