حکمتیست ها در کمین کارگران آزاد شده+ حکمتیست کارگران را به مسلح شدن فراخواند!+ سند

آکام نیوز: گروهک کمونیست کارگری، حکمتیست، کارگران را به مسلح شدن فراخوند!

به گزارش آکام نیوز، نام کارگران و زحمتکشان تنها یک وسیله برای مقاصد شوم ضد انقلاب و اربابان آنهاست.

عمق نفوذ دشمن در بین کارگران در ماجرای هفت تپه به وضوح دیده شد.

همانطوریکه بعضی از دستگیر شدگان اعتراف کرده بودند بعضی از کارگران در دام شعارهای فریبنده و رنگارنگ گروهک های ضد انقلاب از جمله کمونیست کارگری گرفتار شده بودند

.گروهک های کمونیست کارگری ایران و حکمتیست از جمله گروهکهای منشعب کومله هستند که در اوایل دهه ۷۰ از کومله به سرکردگی منصور حکمت انشعاب کردند.

این گروهک بر خلاف شعارهای رنگارنگ کارگری خود هیچ سنخیتی با کارگران و شعارهای این قشر از جامعه ندارند و نام کارگر تنها ابزار و وسیله ای برای نیات شوم آنهاست.

بعد از فریب بعضی از کارگران و شکست کمونیست ها در پروژه نفوذ گسترده و تشویق به شورش و براندازی، این بار گروهک تروریستی حکمتیست کارگران را به مسلح شدن فراخواند و اعلام کرد الان دیگر زمان تسلیح پرولتاریاست!

کارگران عزیز باید مراقب دسیسه های دشمن باشند و از همین فراخوان ضد انقلاب ماهیت واقعی تروریستها را بشناسند و بدانند که این گروهکها هیچ ارتباطی با مطالبات صنفی کارگران ندارند و تلاش این گروهکها برای زندان رفتن کارگران آزاد شده آغاز شده است.

شایان ذکر است از زمان آزادی اسماعیل بخشی و دیگر فریب خوردگان، رسانه های کمونیستی، با القای اینکه این آزادی ها نتیجه تلاش آنها بوده تلاش می کنند دوباره این فریب خوردگان را به انتشار بیانیه و مصاحبه های تنش آمیز و حاشیه ای، تشویق کنند.

لازم به ذکر است زندانیان اخیر مورد رافت دستگاه قضایی قرار گرفته و به توصیه شخص آیت الله رئیسی از زندان آزاد شده اند و جمهوری اسلامی ایران هرگز تحت تاثیرجوسازی دشمنان کارگران قرار نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا